Optimizacija Facebook oglasov – 7 učinkovitih trikov

Spletno oglaševanje
23.oktober, 2019

Želite, da bi vaši Facebook oglasi prejeli več konverzij, pa ne veste kako deluje optimizacija Facebook oglasov? Izpopolnite oglase s pomočjo naslednjih 7 učinkovitih trikov, da bodo bolj privlačni uporabnikom ter bodo pripeljali več strank na vašo spletno stran.

1. Spremljajte opravljene konverzije

Odličen način za optimizacijo oglasov je spremljanje konverzij s pomočjo orodja Facebook Pixel. Ta nam omogoča boljši vpogled v to, kateri oglasi pripeljejo nove stranke na spletno stran. Za več informacij si lahko preberete naš vodič o tem, kako lahko namestite Facebook Pixel.

optimizacija fb oglasov 1

Ko namestimo Facebook Pixel, lahko iz ciljanja izločimo osebe, ki so že obiskale spletno stran oz. opravile konverzijo na določeni ponudbi, seveda v primeru, ko oglasi načrtno ciljajo nove stranke.

2. Ne ciljajte preveč natančno

Preveč natančno targetiranje pogosto pripelje do tega, da je oglas prikazan zelo ozki skupini uporabnikov. Da bo ciljanje učinkovito, je treba paziti, da je naša ciljna skupina velika vsaj 1.000–2.000 oseb. Ena bolj učinkovitih praks za povečanje ciljne skupine, ne da bi ob tem močno vplivali na samo natančnost, je, da ciljni skupini povečamo starostni razpon. Zelo dober način, da privabimo nove potencialne stranke, je tudi s pomočjo orodja Lookalike Audiences. Več o tem si lahko preberete v našem članku o 3 različnih načinih izgradnje ciljne skupine.

3. Uporabite carousel oglase

Facebook Carousel nam dovoljuje, da v en oglas vključimo kar 10 slik ali video posnetkov, vsak s svojimi podatki ter povezavami. To nam omogoča, da je objava bolj interaktivna ter da prikažemo zgodbo bolj kreativno. V povezavi z dinamičnim targetiranjem pa lahko zelo enostavno prikažemo več izdelkov hkrati osebam, ki so v preteklosti že pokazale zanimanje na spletni strani. Hkrati lahko vrtljive oglase uporabimo tako, da »kartice« uporabimo za prikaz ene velike slike, ki bo pritegnila obiskovalčevo pozornost, kot npr. ta oglas z nagradno igro.

4. Analizirajte optimalne čase objav

S pomočjo podatkov, ki jih zbira Facebook o aktivnostih uporabnikov na objavi, lahko določite optimalni čas objave ter s tem povečate interakcijo in klike na objavo. Za dosledno razporejanje prikazovanja oglasov uporabite po meri pripravljen urnik objav, ki ga ponuja Facebook, v katerem lahko določite čase objav z največjim potencialom.

Več informacij o tem, kako najbolje organizirati urnik objav, lahko pridobite na naslednji povezavi.

5. Testirajte različne slike

Slike so najpomembnejši element vsakega oglasa in glavni razlog, da uporabnik klikne na oglas. Uporabite presenetljive ter privlačne slike, ki bodo v uporabniku vzbudile zanimanje. Testirajte zelo raznolike slike in ugotovite, katere prejmejo največ klikov in konverzij s pomočjo A/B testa.

Zelo priporočljivo je tudi, da na sliki raje prikažemo osebe, ki izdelek uporabljajo, kot pa samo izdelek, in sicer z razlogom, da bo objava pritegnila večjo pozornost in ne bo izgledala kot oglas.

optimizacija_fb_oglasov_infografika2-1

6. Ločite mobilno ter namizno oglaševanje

Z namenom, da bodo oglasi primerni za mobilno ali namizno prikazovanje, je priporočljivo, da za vsako napravo oblikujemo prilagojene objave, ceno prikaza, slike, besedilo itd. Mobilne naprave pogosto prejmejo precej drugačen odziv na naš poziv k dejanju, zato je smotrno, da to upoštevamo pri pripravi oglasa.

7. Testirajte cene prikazov

Različne strategije postavljanja cen imajo pomemben vpliv na učinkovitost oglasov. Testirajte različne načine določanja cene prikazov oglasa, da dobite boljši vpogled v to, katera strategija bo pri najnižjih stroških prinesla največ konverzij.

Bodite na tekočem

Prijavite se na e-novice

Ne zamudite številnih zanimivih in aktualnih tem, koristnih nasvetov in strokovnih člankov s področja oglaševanja.