3 minute branja

Spletna analitika? 6 razlogov, da jo nujno potrebujete

Spletna analitika je eden od glavnih delov kateregakoli spletnega marketinškega načrta. Le z analizo obiskanosti spletne strani in nato z iskanjem načinov za izboljšavo le-te boste poskrbeli za uspeh vaše spletne strani. Programi ali aplikacije za spletno analitiko vam omogočajo merjenje pomembnih informacij, kot so npr. ogledi oziroma obiskanost spletne strani, število klikov in prodajo. Z aplikacijami spletne analitike lahko oblikujete vsebine vaše spletne strani, da bodo bolj privlačne vašim obiskovalcem oziroma ljudem, za katere želite, da obiščejo vašo spletno stran.

1. KAJ TOČNO MI BO POVEDALA SPLETNA ANALITIKA?

Spletne podatke iz analitike merimo in analiziramo, da bi lahko razumeli in optimizirali spletni promet in uporabo. Vaša analitika podatkov je znak tudi tega, kako dobro je zastavljen in deluje vaš SEO (optimizacija strani).

Nekateri primeri podatkov spletne analitike vključujejo:

• demografijo,

• geografsko lego obiskovalcev,

• analize klikov,

• obiskanost oziroma zapustno stopnjo,

• skupno število obiskov spletne strani.

Spletne aplikacije za analizo vam bodo tako dale možnost, da si ogledate podatke na različne načine. Tam je običajno možno najti nekaj standardnih poročil, ki vam bodo pokazali, koliko ljudi prihaja na vašo spletno stran, kaj klikajo, ali se po ogledu vsebine pretvorijo v kupce … Prav tako boste lahko prilagodili poročila, če iščete specifične podatke. Ko ste zgradili poročilo po meri (običajno traja nekaj minut), se vse informacije, ki jih iščete, samodejno zberejo na enem mestu.

Tako imate namesto kupov nepotrebnih informacij spletne analitike takojšen dostop do vsega, kar potrebujete. Ta poročila je običajno zelo enostavno deliti z menedžmentom ali s sodelavci. Možnost ogleda statističnih podatkov v realnem času o vaši spletni strani je danes nujnost. Z aplikacijami kot je Google Analytics, lahko vidite, ali je nova vsebina na spletni strani priljubljena, ali promocija, ki je bila zagnana danes zjutraj, prinaša promet na spletno stran, poleg tega pa si lahko ogledate tudi učinke objav na blogu in Twitterju.

2. ZAKAJ JE SPLETNA ANALITIKA NUJNA?

• Da bi razumeli, kakšno interakcijo imajo vaši obiskovalci s spletno stranjo.

• Da bi se naučili, kako izboljšati obiskovalčevo izkušnjo spletne strani.

• Da si lahko ogledate, kako ljudje prihajajo na spletno stran in iz katerih virov.

• Da lahko vidite, katere strani so najuspešnejše in kako jih izboljšati, da se bodo obiskovalci pretvorili v stranke.

• Da bi razumeli svojo tržno demografiko.

• Da se od njih učimo in prilagodimo spletno stran, da postane pravi marketinški stroj!

Vsebina na spletni strani je namreč tista, ki vas bo ločila od ostalih. Da bi v celoti razumeli, kakšna vsebina vam prinaša obiskovalce in katera vsebina potrebuje nekaj resnih popravkov, boste potrebovali orodje za njihovo analizo. Tako boste ugotovili, katere strani so zelo priljubljene, kje so vaši skriti dragulji, in katere strani so mrtveci!

Da bi to dosegli, morate vedeti, kako pogosto so določene strani obiskane, kako dolgo obiskovalci ostanejo, predvsem pa, ali se obiskovalci pretvorijo v kupce. Ko obiskovalec ne more najti želenega na strani, bo uporabil funkcijo iskanja, da to stvar najde – zakaj ne bi spremljali, kaj so iskali in to stvar dodali na spletno stran? Razumevanje, kako se vaši obiskovalci obnašajo na spletni strani, je ključnega pomena za uspeh.

3. BREZ DRUŽBENIH MEDIJEV PREPROSTO NE GRE

Zdaj bolj kot kdajkoli prej mora vsako podjetje uporabiti različne platforme družbenih medijev. Internet je zelo družben prostor in vaš program spletne analitike mora izmeriti, kako uspešne so akcije v svetu družbenih medijev. Spremljajte, koliko ljudi je delilo vašo spletno stran in blog objave na svojih družbenih omrežjih, kje so jo delili in katera družbena omrežja pošiljajo promet na vašo spletno stran.

4. SPLETNA ANALITIKA NA TELEFONU VAM BO DALA PRAVO SLIKO

Ljudje imajo telefone stalno pri roki, ves dan, vsak dan. In vedno brskajo po spletu. Uporabite mobilno spletno analitiko, če želite razumeti, ali vaše stranke vsebino raje prebirajo oziroma kupujejo glede na to, ali so na telefonu ali na računalniku. To vam bo omogočilo razumeti, ali morate spremeniti nekaj samo na mobilnih napravah ali vaša oglaševalska prizadevanja preprosto ne delujejo na obeh tipih naprav.

5. SPLETNA ANALITIKA SE NA KONCU DNEVA RESNIČNO SPLAČA

Oglejte si, kdo kupuje, prenaša, predvaja video posnetke in počne druge aktivnosti, za katere je koristno, da veste o njih. Ugotovite, kateri obiskovalci nakupujejo in kateri ne. Zastavite si cilje in sproti merite in preverjajte, ali jih izpolnjujete. Če ne izpolnjujete zastavljenih ciljev, vam spletna analitika daje sredstva in znanje za prilagoditev in izboljšanje. Spletna analitika vam bo tako pomagala ugotoviti, koliko ste pridobili ali izgubili glede na začetno investicijo.

E-NOVICE

Želite biti o objavi naslednjih marketinških zapisov obveščeni preko e-maila?

Prijavite se na e-novice!

Leave a comment

Call Now ButtonPokličite nas
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.