4 minute branja

Učinkovita vsebina na družbenih omrežjih: 5 nasvetov

Družbena omrežja so medij za najhitrejšo distribucijo novic, informacij in odličen medij za širjenje prepoznavnosti blagovne znamke, nenazadnje pa tudi medij za ustvarjanje močnih in dolgoročnih vezi s ciljno publiko in potencialnimi partnerji – vse to je učinkovita vsebina.

Žal so dandanes družbena omrežja zelo zasičena, objava se izgubi v množici objav v manj kot eni uri, zato je ključnega pomena, da se zavedamo, kakšnih objav si sledilci želijo. Pomembno je razumeti, kako napisati objave, ki bodo sledilcem relavantne, zanimive, zabavne, všečne, torej takšne, da jih bodo z zanimanjem prebrali in delili naprej s svojim krogom sledilcev.

1. INFORMACIJE, INFORMACIJE, INFORMACIJE!!

Dejstvo številka 1 je, da sledilci na družbenih omrežjih iščejo informacije! Naj bo Twitter, LinkedIn ali Facebook, najbolj pogost vzrok, zakaj uporabniki, tako na B2C- kot tudi na B2B-ravni uporabljajo družbena omrežja, je potreba po pridobivanju relevantnih informacij. Deljenje relevantnih informacij je prvi steber pri vzpostavljanju dolgotrajne zveze s sledilci. Kadar podjetje deli objavo, ki prinaša korist bralcu, je le-ta bolj naklonjen sledenju vašemu profilu, nadaljnim objavam ter komunikaciji v obliki komentarjev. Vsebina, ki je močno informativne oziroma izobraževalne narave, nudi nasvete, primere dobre prakse, informacije o vaši industriji ipd., dokazano izboljšuje prepoznavnost vaše blagovne znamke, povečuje zaupanje v vaše izdelke, storitve in razvoj ter poudari dejstvo, da ste na vašem področju vi najboljši strokovnjaki.

2. ŽELIMO SI ZABAVNE VSEBINE

Učinkovita in všečna vsebina na družbenih omrežjih ni nujno vedno strogo informativna, ampak je lahko tudi zabavne narave. Uporabniki uporabljajo družbena omrežja tudi za sprostitev, zato vsebina, ki nasmeji uporabnike, praviloma pridobi veliko ogledov. Tovrstna vsebina vpliva na bralčeva čustva, tvori čustveno vez, se vtisne v spomin, zato so zabavne vsebine tudi najbolj všečkane, deljene in komentirane vsebine na družbenih omrežjih. Iz spodnje grafike pa je razvidno, da bolj kot vsebina spodbudi pozitivna čustva, večja je verjetnost, da jo bodo sledilci delili.

3. SLIKA IN VIDEO KRALJUJETA NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

Splošno znano je, da vizualni tipi objav ustvarijo več ogledov, pridobijo več všečkov, komentarjev in so na splošno tudi najbolj široko deljene vsebine. Veliko raziskav na področju družbenih omrežij potrjuje, da objave s sliko ali z video posnetkom prejmejo več kot dvakrat več všečkov, komentarjev in deljenj kot ostali tipi objav. Število interakcij, še posebej v obliki komentarjev, pa se bistveno poveča, kadar v naslovu ob sliki ali video posnetku postavimo vprašanje. Na primer: “Kakšna pa je vaša strategija na družbenih omrežjih?”

Kadar je objava informativne narave, je priporočljivo razmisliti tudi o deljenju objave v obliki povezave, saj le-ta preusmeri na vašo spletno stran, kjer lahko bralec pridobi dodatne informacije, opravi spletni nakup, najame vašo storitev … Toda kadar je bralec preusmerjen z družbenega omrežja na drugo spletno stran, se verjetnost, da se bo vrnil nazaj na družbeno omrežje ter komentiral in delil objavo, bistveno zmanjša.

Torej, uporaba slik in video posnetkov je priporočljiva predvsem takrat, kadar želimo povečati interakcijo na družbenih omrežjih in pridobiti nove sledilce, objave v obliki povezave pa nam bodo prinesle več ogledov spletne strani ter s tem potencialne možnosti za takojšnjo konverzijo.

4. UPORABA #HASHTAGOV

Kaj je hashtag? Hashtag oziroma v slovenskem jeziku ključnik (#) je oznaka ključne oziroma ključnih besed objave in se uporablja za samodejno kategoriziranje objav.

Na primer: #Planica #PrayForParis #Rio2016

Hashtagi kategorizirajo skupaj objave s podobno vsebino različnih uporabnikov ter s tem omogočajo uporabnikom preprost ogled vsebin s podobo tematiko. Tovrstno kategoriziranje povečuje dosegljivost oziroma “reach” objave ter interakcijo s ciljno skupino.

Nasveti za učinkovito rabo ključnikov:

• skrbno izberite ključne besede, ki ponazarjajo vašo objavo;

• uporabljajte jih kot dodatek k naslovu oziroma opisu vaše objave in ne namesto tekstovnega dela vaše objave;

• vse ključnike lično zberite na koncu teksta, ne vključujte jih med besedilo;

• uporabljajte preproste, popularne in unikatne hashtage in ne #DolgihInNeBerljivih, ki jih nihče ne najde ali razume;

• pred uporabo raziščite, kakšne objave se nahajajo pod izbranim #hashtagom, saj se bo vaša objava prikazovala skupaj z obstoječimi.

5. LIVE STREAM – PRENAŠANJE VSEBINE V ŽIVO

Družbena omrežja že leta spodbujajo hitrejšo komunikacijo, razvoj funkcij Live video, Stories … Znotraj družbenih aplikacij pa je omogočil deljenje vsebine “v živo”. Takšen način deljenja pritegne veliko pozornosti in povečuje lojalnost sledilcev. Učinkovit je še posebej, kadar je vsebina zanimiva, zabavna in ponuja ekskluzivni vpogled v zakulisje podjetja (npr. priprava nove kolekcije, kampanje, dan v podjetju …).

PODOBNE OBJAVE

E-NOVICE

Želite biti o objavi naslednjih marketinških zapisov obveščeni preko e-maila?

Prijavite se na e-novice!

Call Now ButtonPokličite nas
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.