Ustvarite oglas na Instagramu s Facebook orodji

Spletno oglaševanje
18.september, 2019

1. Oglaševanje na instagramu

Instagram je platforma, kjer se podjetja s pomočjo vizualnega prikaza zgodb predstavijo in povežejo s svojimi strankami. Oglasi na Instagramu veljajo za izjemno učinkovite, kar so potrdile tudi številne oglaševalske kampanje uglednih podjetij, ki so prinesle znatno povečan priklic oglasa v primerjavi z oglaševanjem na Facebooku.

ig_oglas_infografika1

K vse večji popularnosti Instagrama je pripomoglo tudi to, da je Instagram leta 2015 podjetjem ponudil poslovni profil in možnost, da segmentirajo svojo ciljno skupino s pomočjo trženjskih orodij Facebooka, zaradi česar je veliko enostavneje doseči manjše in težje dosegljive ciljne skupine.

2. Instagram poslovni profil

Prisotnost podjetja na Instagramu postaja vse bolj pomembna. Instagram poslovni profil dovoljuje, da se podjetje predstavi z unikatno vizualno zgodbo ter omogoči strankam, da lažje vzpostavijo kontakt. Podatki o podjetju so prikazani v dodatnih poljih v primerjavi s klasičnimi profili, kjer lahko podjetje doda informacije o kontaktu, spletni strani, lokaciji ter panogi podjetja.

ig_oglas_infografika2

Poslovni profil prav tako omogoča orodja, s katerimi lahko podjetje znotraj aplikacije nadzira in ureja že objavljene oglase, s čimer dobi boljši vpogled v razumevanje strank in načine ponovnega dosega. Več informacij, kako kreirati Instagram poslovni profil, si lahko preberete tukaj.

3. Oblike oglasov:

• Slikovni oglas – podjetja lahko svojo zgodbo še vedno predstavijo na tradicionalen, vendar zelo učinkovit način. Z unikatnimi slikami lahko navdihnemo uporabnike, da vidijo našo blagovno znamko tudi na bolj kreativen način.

• Video oglas – dodajte video oglase, ki bodo omogočili boljšo opaznost. Dolžina naj bo do 60 sekund, le-ti pa so lahko postavljeni v ležeči ali pokončni obliki.

• Carousel oglas – kreativni oglas, ki omogoča, da prikažemo zgodbo s pomočjo večjega števila slik hkrati, po njih pa se premikamo s pomočjo drsenja.

• Instagram Stories oglas – s pomočjo oglasov med zgodbami ostalih uporabnikov, ko je pozornost uporabnikov zelo visoka, lahko z video posnetkom ali s sliko, ki ji dodamo povezavo do našega izdelka, dosežemo visok ponoven priklic oglasa.

4. Kako ustvariti oglas na instagramu?

Čeprav se bo vsebina prikazovala na Instagramu, nastavitve, proračune, termine ter kreacijo oglasa naredimo s pomočjo Facebook trženjskih orodij. Ustvarjanje oglasa na Instagramu je zelo podobno ustvarjanju Facebook oglasa in se razlikuje zgolj v nekaj nastavitvah. V tem članku bo predstavljeno, kako narediti Instagram oglas s pomočjo orodja Facebook Ads Manager.

I. Pojdite v Ads Manager.

II. Izberite cilj in ciljno skupino za vaš oglas.

III. Določite mesto, kjer želite prikazovati oglas. Izberete lahko avtomatsko umestitev, kar pomeni, da bo oglas prikazan osebam na platformah, za katere Facebook verjame, da bodo najbolj uspešne. Alternativno lahko ročno določite platforme, kjer želite prikazovati oglas.

ig_oglas_slika1

IV. Določite proračun ter termine za vaš oglas.

V. Izberite obliko. Če želite oglas v Instagramu prikazati med objavami, lahko izberete med naslednjimi oblikami: vrtiljak, ena slika, en video ter diaprojekcija. Če želite oglaševati na Instagram Stories, pa lahko izbirate zgolj med prikazom ene slike ali enim video posnetkom.

ig_oglas_slika2

Pazite, da preden dokončate oglas, dodate tudi Instagram račun, saj brez njega ne morete komentirati objav pod uporabniškim imenom podjetja.

5. Naredite oglas ustvarjalen

Zdaj je na vrsti, da izberete slike in video vsebine, s katerimi boste navdušili uporabnike. Naredite opis, dolg do 125 znakov, da bo v oglasu prikazano celotno besedilo. Oglasom prav tako dodajte glede na objavo primeren “call to action” gumb. Uporaba vrtljivih oglasov velja za odličen način, da pritegnete pozornost uporabnika. Več o njihovem delovanju in kako jih namestiti, si lahko preberete tukaj.

Za zelo preprosto in hitro izdelavo oglasa Instagram Stories je na voljo spletno orodje Stories Ads, kjer lahko s pomočjo prednastavljenih nastavitev ustvarite oglas v zgolj 2 minutah. Zelo pomembno je, da sliki dodamo tudi URL-povezavo do izdelka, pri katerem želimo povečati promet.

Za več informacij, kako do zanimive vsebine na Instagramu, si lahko preberete tukaj.

 

Bodite na tekočem

Prijavite se na e-novice

Ne zamudite številnih zanimivih in aktualnih tem, koristnih nasvetov in strokovnih člankov s področja oglaševanja.