10 ključnih kazalnikov uspeha na družbenih medijih


1. Zastavljanje ciljev

Prepoznavanje in določitev poslovnih ciljev omogoča podjetju, da uporabi družbene medije na način, da bodo ti pripomogli k izpolnjevanju trženjskih pričakovanj za katere verjame, da bodo povečali dobičkonosnost. V procesu zastavljanja ciljev torej dobro, da podjetje najprej natančno opredeliti svoje namene poslovanja, saj lahko le tako določi primerne cilje, iz katerih bo jasno razvidno, kaj želi doseči tekom določenega časovnega obdobja.

Pri zastavljanju bolj specifičnih ciljev velja, da si podjetje zaradi boljšega pregleda in nadziranja ciljev ne določi več kot dva primarna in dva sekundarna cilja, kot sta npr.: rast baze podatkov za 10.000 sledilcev ali povečanje dosega objav za 5 %, saj preveliko število zastavljenih ciljev pogosto zmanjša njihov pomen.

2. Nadziranje uspešnosti kampanje

Za uspešnost kampanje na družbenih medijih je bistveno sprotno merjenje rezultatov in pridobivanje vpogleda v sam napredek. Uporaba družbenih medijev brez konstantne analize nima smisla. Spremljanje podatkov, ki jih podjetje pridobiva tako s pomočjo trženjskih orodij družbenih medijev kot drugih spletnih analitičnih orodij omogoča, da pridobi ključne informacije o tem kaj deluje, kaj je potrebno prilagoditi in kaj je potrebno ustaviti.

Natančno merjenje rezultatov pripomore k temu, da se lahko zbrani podatki uporabijo za učinkovito analizo ter hitro implementacijo, zato velja, da mora vsako podjetje za dosego čim boljše rezultatov na družbenih medijih načrtovati tako, da:

  • Določi merljive cilje. Izbira ciljev, ki so pametni, specifični, merljivi in dosegljivi.
  • Sproti nadzoruje cilje. Ponavljanje, izboljševanje in prilagajanje ciljev skozi čas.
  • Uporablja analitična orodja. Pridobivanje informacij o optimizaciji ter nadgrajevanji kampanj s pomočjo dobro zastavljene strukture in vpogleda od samega začetka.

3. Spremljanje ključnih kazalnikov uspeha

Oglaševanje velja za ponavljajoč proces, ki vključuje sledenje in optimiziranje vseh vidikov aktivnosti na družbenih medijih in uporaba ključnih kazalnikov uspeha t.i. KPI je odličen način za sprotno spremljanje doseganja ciljev. Preden podjetje začne pustolovščino na družbenih medijih je dobro, da se osredotoči na spremljanje naslednjih 4. področij:

Interakcija z vsebino

Velja za najbolj pomembno področje zbiranja in analiziranja podatkov, ki neposredno vpliva na vse ostale kazalnike uspeha. Kazalniki se sicer malenkostno razlikujejo med družbenimi mediji vendar običajno vključujejo naslednje indikatorje: kliki na objavo, »všečki«, deljenje vsebine, komentarji, omembe blagovne znamke, obiski profila ter aktivni sledilci.

Doseg

Ta kazalnik kaže zelo pomembne podatke o tem kolikšno število sledilcev imamo ter kolikšno število prikazov je dosegla objava, hkrati pa lahko merimo promet, ki ga pripeljemo iz družbenega medija na spletno stran. Kazalnik pa je lahko zelo zavajajoč saj prikazuje zgolj število oseb, ki je potencialno videlo oglas.

Zanimanja

Vsebina, ki jo objavlja podjetje mora poleg dobrega odziva pripeljati osebe, ki so pokazale zanimanje tudi  na spletno stran. Spremljanje tega kazalnika je izjemno pomembno za podjetje saj lahko s pomočjo rezultatov ugotovi ali je na pravi platformi in če objavlja vsebine, ki vzpostavijo interakcijo z uporabnikom.

Čeprav ima podjetje veliko število sledilcev na Instagramu zaradi zanimivih slik to še ne pomeni končnih strank. Zato je smotrno, da podjetje začne spremljati ali družbeni medij prinese nove stranke ter katere demografske skupine se najbolje odzovejo na dano vsebino.

Stranke

Nobena strategija merjenja ne bi bila popolna, če nebi spremljala število pridobljenih strank. Večina objav na družbenih medijih bi morala biti osredotočena na zagotavljanje zanimive vsebine in vzpostavljanja pogovora s ciljno skupino. Ampak ko pride čas, da pošljemo ponudbo moramo vedeti koliko teh oseb bo pripravljeno opraviti nakup.

To je ključna meritev uspešnosti v trženju na družbenih medijih. Ko najdete zares prave ljudi poskrbite, da jih ohranite zainteresirane v vaše izdelke ali storitve. Kljub temu ne moremo pričakovati, da bodo vsi sledilci tudi naše stranke, saj znaten delež predstavljajo tudi osebe, ki jih zanima zgolj vsebina podjetja.

S tem ko nadzirate podatke kateri družbeni medij ustvarja najboljše rezultate lahko na njihovih podlagi razporedite namenjen čas. V kolikor želite več zanimivih informacije o novostih pri analiziranju podatkov si preberite enega izmed naših prejšnjih člankov o  trendih spletne analitike v letu 20217.

 

Fotografije: arikovani.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS