Celostna grafična podoba je ogledalo vašega podjetja – je predstavitev podjetja in vaše dejavnosti z vsemi elementi, s katerimi se predstavljate javnosti. Pri pripravi celostne grafične podobe vedno stremimo k trem ciljem: da je vaša grafična podoba drugačna od konkurence, da je preko nje vaše podjetje enostavno in hitro prepoznavno ter da skozi grafično podobo kažete ugled in aktualnost.
Kaj vam nudimo?
• Svetujemo vam pri postavitvi nove grafične podobe ali pri prenovi že obstoječe.
• Na podlagi vaših želja, ciljev in vizije oblikujemo priročnik celostne grafične podobe s predpisano celostno grafično podobo: od barvne sheme, pisav, oblik, promocijskih materialov do tiskovin …
• Poleg oblikovanja celostne grafične podobe vam nudimo tudi pomoč pri oblikovanju ali prenovi korporativne spletne strani ter pri oblikovanju korporativnih tiskovin, vizitk, brošur ipd.

Kaj pomeni dober CGP podjetja?
Jeff Bezos
ustanovitelj Amazon.com
»Tvoja znamka je to, kar drugi govorijo o tebi, ko te ni zraven.«
celostna grafična podoba podjetja zajema
Kaj vsebuje Priročnik CGP?
Grafična podoba je pomembna ne glede na velikost vašega podjetja. Priročnik CGP lajša delo vam, vašim poslovnim partnerjem in vašim zaposlenim, saj določa osnovne grafične elemente in pravila, ki se jih držijo vsi deležniki.
Diane E. Moir
»Barva poveča prepoznavnost znamke tudi do 80 %.«