Kljub rasti in vedno večjemu vplivu digitalnih medijev ima tisk v današnji dobi še vedno svoje mesto v marketingu. Z občutkom za podrobnosti, izkušenim kadrom in kakovostno izvedbo poskrbimo, da za vložen denar dobite najboljše rezultate.
Ali se v digitalni dobi še splača tiskati?
Pogosto slišimo govorice, da je tisk mrtev. Podatki kažejo drugače. Tiskani oglasi so še vedno učinkoviti, sploh, če so kombinirani z digitalnimi promocijami. Zanimiv je podatek, da ljudje tiskane oglase dojemajo kot bolj zaupanja vredne od digitalnih oglasov.
• Oglasi v tiskovinah dosegajo večjo pozornost ljudi, ki spadajo v ciljno skupino 60+.
• Starejša populacija bolj zaupa oglasom, ki jih prejme v nabiralnik, kar je glede na starostno strukturo slovenske populacije zelo visok odstotek.
OBLIKOVANJE TISKOVIN
Na katerih področjih vam lahko pomagamo?
Pri pripravi tiskanih materialov v ospredje postavljamo dve stvari: dobro in jasno sporočilo ter lep in učinkovit dizajn. Na področju oblikovanja tiskovin se vedno držimo načela, da so končni izdelki skladni z grafično podobo naročnika in da vsebujejo sporočilo, ki doseže ljudi.
Kakšen je dobro oblikovan letak?
Prvo pravilo pri oblikovanju letakov je preglednost. Letaki morajo biti privlačni na pogled in imeti izpostavljene prave informacije. Drugo pravilo, ki ga je treba upoštevati, so grafični elementi. Ti so v letaku vedno dobrodošli, vendar v zdravi meri. Preveč (različnih) grafičnih elementov lahko deluje moteče in ravno nasprotno od vašega namena. Tretje pravilo je uporaba barv. Pri oblikovanju letakov se izogibamo živim in divjim barvam, najbolj hvaležna je bela, na kateri lahko še vedno izpostavimo ključne informacije z drugimi barvami.
Kako se lotimo priprave tiskovin?
S pomočjo kreativne ekipe poiščemo idejo in sporočilo, ki pritegne pozornost vaših strank ter doseže zastavljen cilj. Ekipa oblikovalcev poskrbi za oblikovanje, formo in izbiro materialov, ekipa tekstopiscev pa za jasno sporočilo, ki izstopa v množici promocijskega materiala. Svetujemo vam tudi glede tehničnih stvari, kot so format, papir in gramatura papirja. Naše dolgoletne izkušnje na področju oblikovanja tiskovin vam bodo pomagale pri oblikovanju in izdelavi učinkovitih letakov, plakatov, katalogov in ostalega promocijskega materiala, prav tako pa vam pomagamo pri izbiri najugodnejših tiskarskih storitev in distribuciji.


Kakšen je dobro oblikovan letak?
Prvo pravilo pri oblikovanju letakov je preglednost. Letaki morajo biti privlačni na pogled in imeti izpostavljene prave informacije. Drugo pravilo, ki ga je treba upoštevati, so grafični elementi. Ti so v letaku vedno dobrodošli, vendar v zdravi meri. Preveč (različnih) grafičnih elementov lahko deluje moteče in ravno nasprotno od vašega namena. Tretje pravilo je uporaba barv. Pri oblikovanju letakov se izogibamo živim in divjim barvam, najbolj hvaležna je bela, na kateri lahko še vedno izpostavimo ključne informacije z drugimi barvami.
Kako se lotimo priprave tiskovin?
S pomočjo kreativne ekipe poiščemo idejo in sporočilo, ki pritegne pozornost vaših strank ter doseže zastavljen cilj. Ekipa oblikovalcev poskrbi za oblikovanje, formo in izbiro materialov, ekipa tekstopiscev pa za jasno sporočilo, ki izstopa v množici promocijskega materiala. Svetujemo vam tudi glede tehničnih stvari, kot so format, papir in gramatura papirja. Naše dolgoletne izkušnje na področju oblikovanja tiskovin vam bodo pomagale pri oblikovanju in izdelavi učinkovitih letakov, plakatov, katalogov in ostalega promocijskega materiala, prav tako pa vam pomagamo pri izbiri najugodnejših tiskarskih storitev in distribuciji.