ZGODBARJENJE IN VPLETANJE

Komunikacija

Jasno, ciljno in kreativno komuniciranje

Komunikacija v oglaševanju lahko odpre marsikatera vrata – vemo iz izkušenj. Da bi jih odprla čim več, je treba do nje pristopiti premišljeno, celostno in strukturirano. Tu smo, da vam pomagamo identificirati izzive, osnovati prepričljiva sporočila in izbrati ustrezne komunikacijske kanale za vaše ciljne skupine.

NEBO NI MEJA

Uspešni projekti rastejo na trdnih temeljih

Namen

Da bi lahko prišli do cilja, moramo najprej vedeti, kam gremo. Pred začetkom dela vedno identificiramo ključne izzive, na katere moramo odgovoriti, da bo projekt uspešen.

Ciljnost

Na začetku vsakega projekta si v sodelovanju z naročnikom zastavimo smiselne cilje, ki so dosegljivi in merljivi, saj le tako lahko določimo uspešnost ob zaključku projekta.

Analitičnost

Predhodna analiza trga, konkurence in ciljnih skupin je temelj vsake učinkovite strategije komuniciranja. Pri tem vedno poskrbimo za relevantnost, primeren obseg in točnost raziskav .

Merljivost

Na vsakem koraku projekta si prizadevamo za čim večjo kvantifikacijo relevantnih podatkov, saj le na ta način lahko na dolgi rok poskrbimo za ustrezne prilagoditve in izboljšave .

Strategija tržnega komuniciranja_Vodik
1.

Premišljena strategija komuniciranja je ključ do uspeha

Za dobro izvedbo je potreben dober načrt, slednji pa temelji na točnih izhodiščih. Načrtovanje strategije se tako začne z raziskavo in analizo trga ter nadaljuje z jasno opredelitvijo ciljev. Nato na izzive pogledamo iz ptičje perspektive in zasnujemo strategijo, ki z enim glasom odgovori na vsa ključna vprašanja in daje smiselne usmeritve za razvoj komunikacije.

Kreativne komunikacijske kampanje_Vodik
2.

Štejejo le učinkovite komunikacijske kampanje

Prepogosto se zgodi, da se v pripravo komunikacijskih kampanj vloži ogromno časa, sredstev in energije, izvedba pa ne obrodi želenih sadov. Da bi se temu izognili, mora biti kampanja usklajena s strategijo, s kreativnim pristopom pa zagotovimo, da jo bo ciljna skupina ne le opazila, temveč tudi razumela, in tako z znamko vzpostavila vzajemen odnos.

Hartmann komunikacija_Vodik
3.

Vaša blagovna znamka v pravih rokah

Če želimo komunicirati učinkovito, moramo razumeti vse ključne vidike blagovne znamke, ki jo upravljamo. Zato še pred začetkom projekta namenimo veliko časa spoznavanju naših naročnikov in izzivov, s katerimi se soočajo. Le na ta način lahko zasnujemo ustrezno strategijo in poskrbimo za dolgoročni uspeh blagovne znamke.

Komunikacijska strategija_zunanje oglaševanje
4.

Naj javnost prepozna vašo blagovno znamko v polnem sijaju

Komuniciranje z javnostjo zahteva premišljen in takten pristop. Razumeti moramo občinstvo, poznati zakonitosti učinkovitega komuniciranja in poskrbeti, da v vsakem trenutku govorimo s pravim glasom blagovne znamke. Poskrbeli bomo, da vaša sporočila ne bodo naletela na gluha ušesa, naj gre za promocijo izdelka, krepitev zavedanja ali krizno komuniciranje.

Naše storitve in znanja

Večletne izkušnje z razvojem vodilnih blagovnih znamk nam omogočajo, da hitro in stroškovno učinkovito izvedemo širok nabor komunikacijskih storitev, ki vedno obrodijo rezultate.
  • Raziskava in analiza trga
  • Strategija tržnega komuniciranja
  • Kreativna zasnova tržno-komunikacijskih akcij
  • Izvedba tržno-komunikacijskih akcij
  • Upravljanje in razvoj blagovnih znamk
  • Klasični in digitalni PR

Naš postopek za izvedbo komunikacijske kampanje

1

»Kick-off« sestanek z naročnikom

2

Analiza trenutnega stanja in konkurence

3

Zasnova strategije tržnega komuniciranja

4

Zasnova kreativnega koncepta

5

Razpeljava kreativnih rešitev po medijih

6

Monitoring, evalvacija in poročilo o uspešnosti

DELO IN PONOS

Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive

Žito: Po okusu razuma in srca

Ob lansiranju novega kruha Drožnik smo zasnovali komunikacijsko kampanjo, ki izpostavlja prednosti izdelka ter ga pozicionira kot najokusnejšega v kategoriji kruhov z drožmi.

Več o projektu Več o projektu

Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive

DELO IN PONOS
Oblikovanje_drožnik_Žito

Žito: Po okusu razuma in srca

Ob lansiranju novega kruha Drožnik smo zasnovali komunikacijsko kampanjo, ki izpostavlja prednosti izdelka ter ga pozicionira kot najokusnejšega v kategoriji kruhov z drožmi.

Več o projektu

Lekarna Ljubljana: Prenovljeni zmajček Malček

Zmajček Malček je dolgoletna blagovna znamka Lekarne Ljubljana, pod katero se skrivajo izdelki za naše najmlajše. Naša naloga je bila osvežiti podobo izdelčne linije.

Več o projektu
Izdelava videa_agencija Vodik

LPP: Furam zate

Kako mladim predstaviti delo voznika avtobusa na »kul« način in s tem izboljšati ugled delovnega mesta ter jih obenem privabiti medse kot nove sodelavce? Na to vprašanje smo odgovorili z nenavadno kreativno rešitvijo.

Več o projektu

Podpiramo vizijo naših naročnikov

Všeč mi je da se agencija vedno hitro odzove in prilagodi našim potrebam.

Sanja Ivanović_Hartmann
Sanja Ivanović
Vodja marketinga, Paul Hartmann Adriatic d.o.o.

Mi imamo seveda veliko izdelkov, ki so namenjeni nekoliko starejši generaciji, ne najmlajšim, pa vendarle, zakaj bi bila ta omejitev? Zato smo šli potem seveda tudi v več komunikacije z mladimi. Vodik je tukaj podal kar nekaj zelo koristnih predlogov.

Robert Terčelj - Schweizer_farmedica
Robert Terčelj - Schweizer
Direktor, Farmedica d.o.o.
POGOSTA VPRAŠANJA

Komunikacija - FAQ

Kako izkušen in strokoven kader imate?

Smo majhna agencija z zajetnim arzenalom izkušenj in znanja. Jedro naše notranje ekipe tvorijo kompetentni sodelavci z bogatimi izkušnjami, vsak na svojem področju. To dokazujejo tudi številne stanovske nagrade, ki so jih prejeli skozi kariero. Kalili so se v številnih večjih agencijah, a so na našo srečo ugotovili, da lahko pri Vodiku svoj kreativni potencial razvijajo še v večji meri. Če pa projekt zahteva razširjen interdisciplinarni kader, pa se naša ekipa obogati s stalnimi zunanjimi sodelavci, s katerimi skupaj tvorimo ekipo, ki je kos še tako zahtevnim izzivom.

Ponujate tudi samostojno svetovanje na področju komuniciranja in nastopa blagovne znamke, ki ima že začrtano komunikacijsko strategijo?
Ali opravljate tudi medijski zakup?

Bi skupaj naredili nekaj velikega?

Kontaktirajte nas Kontaktirajte nas
Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje