Tiskovna konferenca je pomemben dogodek za vsako podjetje, saj si na podlagi podanih informacij deležniki in javnost ustvarjajo mnenje o vas. Zato je pri organizaciji in izvedbi tiskovnih konferenc naše glavno vodilo profesionalnost in brezhibnost.
Povejte pravo zgodbo
Naši strokovnjaki vam pomagajo z organizacijo konferenc od začetka do konca – od priprave tiskovne konference, izbire prostora, pripravljanja vabil za udeležence, do medijske pokritosti dogodka. Z dolgoletnimi izkušnjami z delom za velika podjetja in pošteno kilometrino organiziranih tiskovnih konferenc smo do podrobnosti spoznali slovenski medijski prostor.
• Tiskovna konferenca navadno traja od 20 do 30 minut.
• Gradivo za novinarje pripravite v digitalni obliki.
• Tiskovno konferenco načrtujte sredi tedna, v dopoldanskem času.


Vi poskrbite za nastop, mi bomo za izvedbo
• Poskrbimo za svetovanje in načrtovanje konference ter kakovostno izvedbo znotraj zastavljenega proračuna.
• Poskrbimo za vizualno podobo konference, morebitno oglaševanje, oblikovanje in distribucijo vabil.
• Pomagamo in svetujemo vam pri vabilih novinarjev, njihovi udeležbi in akreditacijah.
• Poskrbimo za odnose z javnostmi, sestavimo adremo novinarjev in komuniciramo vaš dogodek v javnosti.
• Poskrbimo, da bo vaša konferenca odmevala v medijskem prostoru.
• Po potrebi uredimo pogostitev za udeležence, predlagamo fotografe in koordiniramo delo z njimi.
Vi poskrbite za nastop, mi bomo za izvedbo
• Poskrbimo za svetovanje in načrtovanje konference ter kakovostno izvedbo znotraj zastavljenega proračuna.
• Poskrbimo za vizualno podobo konference, morebitno oglaševanje, oblikovanje in distribucijo vabil.
• Pomagamo in svetujemo vam pri vabilih novinarjev, njihovi udeležbi in akreditacijah.
• Poskrbimo za odnose z javnostmi, sestavimo adremo novinarjev in komuniciramo vaš dogodek v javnosti.
• Poskrbimo, da bo vaša konferenca odmevala v medijskem prostoru.
• Po potrebi uredimo pogostitev za udeležence, predlagamo fotografe in koordiniramo delo z njimi.

Kako poteka organizacija tiskovnih konferenc?
Kdaj sklicati tiskovno konferenco?
Boste v kratkem lansirali nov izdelek na trg? Zakaj ne bi kot obliko promocije uporabili tiskovne konference, na kateri predstavite svoj izdelek? Je v vašem podjetju prišlo do težav, pa ne želite, da se nenadzorovano širijo govorice? Organizirajte krizno tiskovno konferenco, na kateri javnosti pojasnite okoliščine. Lahko pa tiskovno konferenco organizirate tudi iz drugih razlogov, recimo, če se želite pohvaliti z letnim poslovanjem, prejetimi nagradami, sodelovanji ali novimi sponzorstvi …
Bill Gates
»Če bi imel zadnji dolar v žepu, bi ga porabil za odnose z javnostmi.«