Spletno oglaševanje
Spletno oglaševanje je stroškovno učinkovito, merljivo in prilagodljivo, hkrati pa vam omogoča, da s svojimi sporočili nagovorite točno določene ciljne skupine. To pomeni, da lahko brez velikih vložkov presega zadane cilje in dosega presenetljive rezultate, saj lahko dosežete skoraj tri četrtine Slovencev.
Uspešni projekti rastejo na trdnih temeljih
Ciljnost
Posebno pozornost namenimo postavljanju ciljev, ki so realni, merljivi in smiselni. Pri tem se opiramo na lastne dolgoletne izkušnje ter upoštevamo želje in ambicije naročnika.
Namen
Preden zavihamo rokave, dobro razmislimo, katere izzive moramo rešiti, da bomo dosegli želeni izid. Vsak projekt začnemo z jasnim načrtom in vizijo.
Usmerjenost
Vsak projekt ima dva ključna deležnika – naročnika in njegove kupce. Na vsakem koraku skrbimo, da obema namenimo pravo mero pozornosti, saj le tako lahko dosežemo vrhunske rezultate.
Merljivost
Nikoli ne delamo »na slepo«, zato so vsi predlogi naših komunikacijskih rešitev merljivi. Le tako lahko na vsakem koraku preverjamo učinkovitost in zagotovimo nenehno optimizacijo.
Raziskava in analiza sta temelj za smelo strategijo
Vsaka strategija spletnega oglaševanja je le tako kakovostna, kot je kakovostna predhodna analiza stanja na trgu. Temeljite raziskave so temelj, na katerem gradimo vse nadaljnje komunikacijske aktivnosti. Pri tem si pomagamo z najsodobnejšimi metodami in orodji za raziskavo, analizo ter načrtovanje.
Z nami bodo vaši oglasi dosegli želene ciljne skupine
S spletnim oglaševanjem na platformah Google Ads in Facebook Ads lahko s svojim sporočilom nagovorite želene ciljne skupine v pravem kontekstu in v pravem trenutku ter s tem dosegate optimalne rezultate. Pomagali vam bomo izbrati ustrezno obliko oglasov in identificirati najrelevantnejše kupce, da boste svoje komunikacijske cilje kar najhitreje dosegli na stroškovno učinkovit način.
Vaša družbena omrežja v pravih rokah
Družbena omrežja za vedno več posameznikov predstavljajo glavno povezavo s svetom. So ključni vir novic in relevantnih informacij ter prostor za komunikacijo z družino in prijatelji. Kot taka so idealen medij za ustvarjanje močnih in dolgoročnih vezi s ciljnimi občinstvi in potencialnimi partnerji. Naš pristop do upravljanja družbenih omrežij temelji na poznavanju atributov blagovne znamke, vzpostavitvi in vzdrževanju pristnega stika ter prilagajanju nastopa specifikam družbenega omrežja.
Vsebina s sporočilom blagovne znamke
Komuniciranje na spletu se v marsičem razlikuje od klasičnih pristopov k oglaševanju. Vedeti moramo, katere vsebine bodo za uporabnike v danem trenutku relevantne in zanimive, le-te pa podati na karseda jasen, zabaven ali všečen način. Ne glede na to, ali gre za nagovarjanje sledilcev na družbenih omrežjih ali spletnih uporabnikov na brskalnikih – z nami ste lahko brez skrbi, saj vaše sporočilo v poplavi ostalih informacij zagotovo ne bo spregledano.
Naše storitve in znanja
- Raziskava, analiza
- Digitalna strategija
- Upravljanje družbenih omrežij
- Snovanje vsebin
- Vplivnostni marketing
- E-novice (e-mailing)
- Google Ads
- Facebook Ads
- Poročanje in optimizacija
Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive
Farmedica: Učinkovito digitalno oglaševanje
Za Farmedico v daljšem obdobju na družbenem omrežju Facebook oglašujemo vse blagovne znamke, ki jih zastopa podjetje, ter optimiziramo oglase s stalnim testiranjem učinka.
Podpiramo vizijo naših naročnikov
Spletno oglaševanje - FAQ
Najprej se opravi vzpostavitev spletnega oglaševanja, ki je vedno fiksni strošek. Variabilno pa so stroški ovrednoteni glede na količino oglasov, kompleksnost oglasne kampanje ter potreb in ciljev naročnika. Omenjeni dejavniki, ki vplivajo na finančno sliko, se opredelijo z digitalno strategijo. Ta definira časovni in vsebinsko konceptualni načrt, kanale oglaševanja in frekvenco ter metodologijo merjenja uspešnosti. Stroški vključujejo še mesečno optimizacijo oglaševanja in poročanje.