Facebook velja za eno največjih družbenih omrežij, na katerem je vsak dan prisotnih 1,5 milijarde uporabnikov in več kot 7 milijonov aktivnih oglaševalcev. Njegova ideja je v prvi vrsti povezovanje ljudi, ki pa se povezujejo tudi z znamkami in podjetji. Facebook je za Googlom in YouTubeom najbolj pogosto obiskana spletna stran, v katero se vsak dan vpiše 1,5 milijarde ljudi. Zdaj veste, zakaj rek »če te ni na Facebooku, ne obstajaš«.
Kako izgleda oglaševanje na Facebooku?
Komunikacija na Facebooku v grobem obsega dve stvari: promovirane objave in oglase. Promovirane objave so tiste, ki jih objavite na vaši Facebook strani ter za katere želite, da se prikažejo še več ljudem na časovnici. Facebook oglasi pa so ustvarjeni v Business Managerju ter se uporabnikom prikazujejo le na časovnici. Naša ekipa urednikov in oglaševalcev na družbenih omrežjih vsakodnevno skrbi, da je vaše podjetje aktivno na Facebooku, da je povezano s pravimi ljudmi, da je v koraku s časom ter da z oglaševanjem dosegate najboljše rezultate glede na svoj vložek. Facebook oglaševanje poteka na osnovi ciljev, ki jih z vsebino želite doseči.
OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU

Kaj lahko storimo za vas?
• Pripravimo komunikacijsko in oglaševalsko strategijo za nastop vašega podjetja na družbenih omrežjih.
• Izberemo ustrezne oblike oglasov, s katerimi boste dosegli najbolj optimalne rezultate.
• Pripravimo vsebino in kreativno zasnovo vsebin, s katerimi boste dosegali veliko število ljudi, ki bodo stopili v interakcijo z vašim profilom.
• Izvajamo oglaševanje, targetiranje relevantnih strank, testiranje različnih oglasnih skupin in določimo oglaševalski proračun, s katerim boste dosegali najboljše rezultate.
• Za vas spremljamo oglase, jih prilagajamo in optimiziramo za uspešno doseganje zastavljenih ciljev, spremljamo pa tudi vedno spreminjajoče se algoritme, novosti in trende na področju družbenih omrežij ter jih implementiramo v svoje delo.
Kaj lahko storimo za vas?
• Pripravimo komunikacijsko in oglaševalsko strategijo za nastop vašega podjetja na družbenih omrežjih.
• Izberemo ustrezne oblike oglasov, s katerimi boste dosegli najbolj optimalne rezultate.
• Pripravimo vsebino in kreativno zasnovo vsebin, s katerimi boste dosegali veliko število ljudi, ki bodo stopili v interakcijo z vašim profilom.
• Izvajamo oglaševanje, targetiranje relevantnih strank, testiranje različnih oglasnih skupin in določimo oglaševalski proračun, s katerim boste dosegali najboljše rezultate.
• Za vas spremljamo oglase, jih prilagajamo in optimiziramo za uspešno doseganje zastavljenih ciljev, spremljamo pa tudi vedno spreminjajoče se algoritme, novosti in trende na področju družbenih omrežij ter jih implementiramo v svoje delo.

Zakaj oglaševati na Facebooku?
Preprosto, če želite povedati zgodbo svojega podjetja na način, da pritegne uporabnike družbenih omrežij, da vas začnejo slediti, povečati prepoznavnost in zavedanje svojega podjetja ali znamke ter doseči svoje poslovne cilje, je Facebook marketing pravi način.
• Na Facebooku je prisotnih 80 milijonov majhnih in srednje velikih podjetij. Vir: Hootsuite
• Povprečni Facebook uporabnik mesečno klikne na 8 oglasov. Vir: Hootsuite
• V Sloveniji lahko z Facebook oglasi dosežemo 900.000 ljudi, od tega jih je več kot polovica žensk. Vir: Facebook Audience Insights
• Preko mobilnih naprav do Facebooka v Sloveniji dostopa kar 85 % uporabnikov. Vir: Facebook Audience Insights
FACEBOOK MARKETING