VIZUALNE KOMUNIKACIJE

»Ustvarite svoj lasten vizualen slog.
Naj bo edinstven za vas, a vseeno prepoznaven za vse ostale.«
Orson Welles

ZAKAJ JE POMEMBNO POZORNOST POSVEČATI OBLIKOVANJU IN ZUNANJEMU IZGLEDU?

Odgovor je na prvi pogled preprost, ampak udejanjanje tega v praksi je element, kateremu podjetja včasih posvečajo premalo pozornosti. Ljudje smo namreč izrazito vizualna bitja in svet daleč najbolj učinkovito zaznavamo z očmi

1-stran

»NEKAJ SE DOGAJA, POSTAJAMO IZRAZITO VIZUALNA DRUŽBA. ZA MNOGE JE RAZUMEVANJE SVETA DOSEŽENO NE SKOZI BRANJE TEKSTA, TEMVEČ SKOZI ZAZNAVANJE SLIK,« JE LETA 2013 IZJAVIL PAUL MARTIN LESTER, PRIZNANI PROFESOR KOMUNIKOLOGIJE, AVTOR ŠTEVILNIH KNJIG IN STROKOVNJAK ZA PODROČJE VIZUALNIH KOMUNIKACIJ.

Prvi stik med kupcem in podjetjem namreč predstavlja zunanja podoba podjetja, pa naj bo to logotip, spletna stran, reklamni oglas ali embalaža. Ta stik nastane še preden kupec stopi v stik s predstavnikom podjetja in tako je določeno podzavestno mnenje že v glavah naših strank, še preden imamo možnost fizične komunikacije z njimi.

Pri Vodiku se tega zavedamo, zato posebno pozornost posvečamo vizualnim komunikacijam. Podjetjem pomagamo poiskati svojo vizualno identiteto in posledično ustvariti dodano vrednost v očeh kupcev skozi grafično oblikovanje.

Pri vizualnih komunikacijah je potrebno ogromno razmisleka in znanja, zato se pri Vodiku procesa lotimo sistematično in ciljno-orientirano. Vse se začne z identifikacijo ciljne skupine, kateri nato prilagodimo komunikacijsko strategijo, kjer je glavni cilj doseganje optimalnih rezultatov. Mnoga podjetja pri oblikovanju pozabijo na komercialno plat – sporočila so sicer lepo oblikovana, a niso prodajno usmerjena. Naš cilj je zvišati prodajne rezultate, dvigniti raven blagovne znamke in jo približati potrošniku.

Naša ekipa strokovnjakov poskrbi za grafično oblikovanje:

Celostne grafične podobe

Jumbo plakatov

Spletnih strani
Obrazcev

Oglasov

Letakov
Embalaž

Revij

Vabil

Nikoli ni prepozno za posvečanje pozornosti strategijam vizualnega komuniciranja. Izstopite iz množice!