5 minut branja

Kako reševati čas, ko se povpraševanje prebudi?

V času pandemije je realni sektor zamrznil. Veliko podjetij je vstopilo v drugi kvartal s precejšnjimi negativnimi odmiki od načrtovanega poslovanja. Tudi najbolj pesimistični in konzervativni odločevalci niso mogli upoštevati tega pri pripravi načrtov. Priznam, tudi moje napovedi so bile bolj vedrega značaja. Kljub temu ne moremo zanikati, da se je ekonomija že pred tem pregrevala in da je bilo le vprašanje časa, koliko bo zdržala … a popoln »lockdown« je bil za vse nas precejšen šok. Danes na to ohladitev gledam kot na dragoceno izkušnjo in priložnost. Kako torej z današnjimi potezami pravzaprav reševati čas, ko se bo povpraševanje pričelo prebujati?

1. REDEFINIRAJTE KOMUNIKACIJSKO STRATEGIJO

Ta čas je odličen zato, da se zapremo vase, razmislimo o temeljnih vrednotah in strateško zasnujemo komunikacijo, ki nam bo še naprej omogočala uspešno nagovarjanje različnih ciljnih skupin. Bodimo iskreni – potrošnik ne bo več enak, navade so se spremenile. To je potrebno sprejeti in se prilagoditi. Na kakšen način so vaši uporabniki do sedaj sprejemali informacije? Jim lahko informacijo posredujte skozi obstoječ kanal in jih preusmerite na novo nakupno pot? Kaj jim boste sporočili?

Redefiniranje komunikacijske strategije prebujanje gospodarstva

2. LOČITE SE OD PLEVELA

Tukaj se odpira prostor pravim blagovnim znamkam, ki se zavedajo, da v tem času lahko le poglobijo odnose s strankami. Transparentnost in komuniciranje identitete navzven z dejanji je iz dneva v dan pomembnejše. Danes ni skrivnosti in tiste blagovne znamke, ki komunicirajo in udejanjajo le komercialne priložnosti, bodo prej ali slej spregledane.

3. PLANIRAJTE NA KRAJŠI ROK

In potem pride dan, ko se vse stabilizira, deficit se sam po sebi izravna in veselo rastemo naprej, po možnosti organsko. Resno? Tega dneva ne bo. Pozabite na planiranje na dolgi rok. Osredotočite se na danes in jutri. Vsekakor odsvetujem dolgoročno optimistično planiranje na podlagi hipotez bliskovite obuditve povpraševanja, sploh če za to nič niste storili. Seveda orisi na daljši rok in vizija morajo biti – težje pa predvidevamo podrobnosti.

Planiranje na krajši rok koledar načrt prebujanje gospodarstva strategija kratek rok

4. IZKORISTITE POZORNOST

Nadpovprečno veliko uporabnikov je pred zasloni in tam preživijo dlje časa kot ponavadi. Hkrati pa po večini zaradi nižjega povpraševanja za pozornost plačujemo manj. Ravno zdaj je čas za vaše kontekstualno sporočilo. Osredotočite se na ljudi in jim olajšajte življenje z vašimi storitvami ali produkti.

5. SPOŠTUJTE DIGITALNE KOMUNIKACIJSKE KANALE

Kar nekaj zgodb večjih in tradicionalnih podjetij sem slišal o tem, kako so digitalne projektne dokumentacije pred tem kar nekaj let nabirale prah po različnih predalih brez kakršnegakoli napredka. Danes so te iste projektne dokumentacije dobile podpise v sedmih dneh! Pospešitev digitalne transformacije je nedvomno ena od prednosti pandemije, s tem se moramo strinjati vsi. A hkrati se moramo zavedati, da kljub vsemu premalo pozornosti namenjamo kanalom, ki nam omogočajo popolno merljivost in jih še vedno ne obravnavamo dovolj spoštljivo in resno.

Digitalizacija digitalna transformacija elektronski podpis prebujanje gospodarstva

5. SPOŠTUJTE DIGITALNE KOMUNIKACIJSKE KANALE

Kar nekaj zgodb večjih in tradicionalnih podjetij sem slišal o tem, kako so digitalne projektne dokumentacije pred tem kar nekaj let nabirale prah po različnih predalih brez kakršnegakoli napredka. Danes so te iste projektne dokumentacije dobile podpise v sedmih dneh! Pospešitev digitalne transformacije je nedvomno ena od prednosti pandemije, s tem se moramo strinjati vsi. A hkrati se moramo zavedati, da kljub vsemu premalo pozornosti namenjamo kanalom, ki nam omogočajo popolno merljivost in jih še vedno ne obravnavamo dovolj spoštljivo in resno.

5. SPOŠTUJTE DIGITALNE KOMUNIKACIJSKE KANALE

Kar nekaj zgodb večjih in tradicionalnih podjetij sem slišal o tem, kako so digitalne projektne dokumentacije pred tem kar nekaj let nabirale prah po različnih predalih brez kakršnegakoli napredka. Danes so te iste projektne dokumentacije dobile podpise v sedmih dneh! Pospešitev digitalne transformacije je nedvomno ena od prednosti pandemije, s tem se moramo strinjati vsi. A hkrati se moramo zavedati, da kljub vsemu premalo pozornosti namenjamo kanalom, ki nam omogočajo popolno merljivost in jih še vedno ne obravnavamo dovolj spoštljivo in resno.

6. RAZPOREDITEV MARKETINŠKIH BUDGETOV

Določenih prodajno naravnanih marketinških proračunov v nekaterih industrijah v času pandemije ni smiselno koristiti, zato je bolje, da nastopite vsebinsko in ozaveščevalno ali pa prerazporedite proračun na čas, ko se bo povpraševanje obudilo. Takrat bo namreč pomembno, da delujete premišljeno in odločno. Ne pozabite na to, da je vaš uporabnik zdaj lahko dostopen drugje, kot je bil prej, zato testirajte alternativne komunikacijske kanale in analizirajte donos na vaša vložena sredstva. Pomembno je, da kljub vključevanju več vzporednih kanalov ohranjate kakovost s konsistentnim sporočilom, ki je v skladu s strategijo in identiteto ter hkrati ne pozabite na individualne zakonitosti posameznih platform.

7. OSTANITE V STIKU Z VAŠIMI STRANKAMI

Veste, kaj trenutno delajo vaše stranke? Poznate njihove trenutne bolečine? Zelo pomembno je namreč, da jim prisluhnite in poglabljate svoj odnos z njimi. Verjamem, da ne želite, da gredo vaše stranke h konkurenčnemu podjetju, ker se je to uspelo bolje prilagoditi in posledično uspešneje rešuje njihove novonastale izzive.

Ohranitev stika s strankami prebujanje gospodarstva vzdrževanje odnosa stranke

E-NOVICE

Želite biti o objavi naslednjih marketinških zapisov obveščeni preko e-maila?

Prijavite se na e-novice!

Call Now ButtonPokličite nas
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.