Spletna analitika? 6 razlogov, da jo nujno potrebujete


Spletna analitika je eden od glavnih delov kateregakoli spletnega marketinškega načrta. Le z analizo obiskanosti vaše spletne strani in nato iskanjem načinov za izboljšavo le te, boste poskrbeli za uspeh vaše spletne strani. Programi ali aplikacije za spletno analitiko vam omogočajo meriti pomembne informacije kot so ogledi oziroma obiskanost spletne strani, število klikov in prodajo. Z aplikacijami spletne analitike tako lahko oblikujete vsebino vaše spletne strani, da bo bolj privlačna vašim obiskovalcem oziroma ljudem, za katere želite, da obiščejo vašo spletno stran.

Kaj točno mi bo povedala spletna analitika?

Spletne podatke iz analitike merimo in analiziramo, da bi lahko razumeli in optimizirali spletni promet in uporabo. Vaša analitika podatkov je znak tudi tega, kako dobro je zastavljen in deluje vaš SEO (optimizacija strani).

Nekateri primeri podatkov spletne analitike vključujejo:

  • Demografija
  • Geografska lega obiskovalcev
  • Analiza klikov
  • Obiskanost oziroma zapustna stopnja
  • Skupno število obiskov spletne strani

Spletne aplikacije za analizo vam bodo tako dale možnost, da si ogledate podatke na različne načine. Tam je običajno možno najti nekaj standardnih poročil, ki vam bodo pokazala koliko ljudi prihaja na vašo spletno stran, na kaj klikajo, in če se jih ogledana vsebina pretvori v kupce. Prav tako boste lahko prilagodili poročila, če iščete specifične podatke. Ko ste zgradili poročilo po meri (običajno traja nekaj minut), se vse informacije, ki jih iščete samodejno zberejo na enem mestu.

Tako imate namesto kupov nepotrebnih informacij spletne analitike, takojšen dostop do vsega, kar potrebujete. Ta poročila je običajno zelo enostavno deliti z menedžmentom ali sodelavci. Možnost ogleda statističnih podatkov v realnem času o vaši spletni strani, je dandanes nujnost. Z aplikacijami, kot je Google Analytics, lahko vidite, če je nova vsebina na vaši spletni strani priljubljena, če promocija, ki se je začela danes zjutraj dejansko prinaša promet na vašo spletno stran, poleg tega pa si lahko ogledate učinke objav na blogu in Twitterju.

Zakaj pravzaprav potrebujete spletno analitiko?

  1. Da bi razumeli, kakšno interakcijo imajo vaši obiskovalci z vašo spletno stranjo
  2. Da bi se naučili kako izboljšati obiskovalčevo izkušnjo spletne strani
  3. Da si lahko ogledate kako ljudje prihajajo na vašo spletno stran in iz katerih virov
  4. Da lahko vidite katere strani so najuspešnejše in kako jih izboljšati, da se obiskovalci pretvorijo v stranke
  5. Da bi razumeli svojo tržno demografiko
  6. Da se od njih učimo in prilagodimo vašo spletno stran, da postane pravi marketinški stroj!

Vsebina na vaši spletni strani, je namreč tista, ki vas bo ločila od ostalih. Da bi v celoti razumeli, kakšna vsebina vam prinaša obiskovalce in katera vsebina potrebuje nekaj resnih popravkov, boste potrebovali orodje za njihovo analizo. Tako boste ugotovili, katere strani so zelo priljubljene, kje so vaši skriti dragulji, in katere strani so mrtveci!

Da bi to dosegli, morate vedeti, kako pogosto dobi vsaka stran obiskali, kako dolgo ostanejo, in če so obiskovalci pretvorijo v kupce. Ko obiskovalec ne more najti nekaj na vaši strani, bo uporabil funkcijo iskanja, da to stvar najde – zakaj ne bi spremljali, kaj so iskali, tako da ga lahko to stvar dodate na vašo spletno stran? Razumevanje, kako se vaši obiskovalci obnašajo na vaši spletni strani je ključnega pomena za njen uspeh.

Brez družbenih spletnih medijev preprosto ne gre

Zdaj bolj kot kdaj koli prej, mora vsako podjetje uporabiti različne platforme družbenih medijev. Internet je zelo družben prostor, in vaš program spletne analitike mora izmeriti, kako uspešne so vaše akcije v socialnem svetu medijev. Spremljajte, koliko ljudi je delilo vašo spletno stran in blog objave na svojih družbenih omrežjih, kje so jo delili, in katera socialna omrežja pošiljajo promet na vašo spletno stran.

Analitika na telefonu vam bo dala pravo sliko

Ljudje imajo svoje telefone z njimi ves dan, vsak dan. In vedno brskajo po spletu na njih. Uporabite mobilno spletno analitiko, če želite razumeti ali vaše stranke vsebino raje prebirajo in bolj verjetneje kupujejo glede na to, ali so na svojem telefonu ali na svojem računalniku. To vam bo omogočilo razumeti ali morate spremeniti nekaj samo na mobilnem koncu ali če vaša oglaševalska prizadevanja preprosto ne delujejo na obeh tipih naprave.

Spletna analitika se na koncu dneva resnično splača

Oglejte si, kdo kupuje, prenaša, predvaja video posnetke in počne druge aktivnosti, za katere je koristno, da veste o njih. Ugotovite kateri obiskovalci nakupujejo in kateri ne. Zastavite cilje in sproti merite ali jih izpolnjujete. Če ne izpolnjujete svojih ciljev, vam spletna analitika daje sredstva in znanje za prilagoditev in izboljšanje. Spletna analitika vam bo tako pomagala ugotoviti koliko ste pridobili ali izgubili glede na vašo začetno investicijo.

Fotografije: sheroes.com, venwebsites.com, thefuturebuzz.com.

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS