Kako pretentati Facebook algoritem za boljši doseg objav?


Facebook s pomočjo algoritma EdgeRank razvršča novice glede na posameznikove preference. Kako predvideva ustreznost, da bo objava posamezniku všeč ter kakšne možnosti imamo, da povečamo relevantnost naših objav?

Zanimiva vsebina je ključ do uspeha

Glavni cilj vzpostavitve Facebook stani je, da povečamo interakcijo s potrošniki. S tem ko naredimo naše vsebine bolj zanimive za uporabnike, bolj bodo ti odzivni na objavi – všečkanje, deljenje, komentiranje – višje bodo objave rangirane, hkrati pa se bo povečal neplačani oz. organski doseg vsebine. V primeru oglaševanja objave pa to pomeni, da bo cena na doseg nižja, saj bo Facebook uvidel, da je objavljena vsebina popularna ter nas bo ustrezno nagradil.

Zaradi prenasičenosti objav na mediju prihaja do vedno manjšega organskega dosega objav, ki po zadnjih podatkih na popularnejših straneh predstavljal zgolj 2 %, vseh uporabnikov, kateri so »všečkali« Facebook stran. Zato bomo v nadaljevanju preučili glavne dejavnike, ki vplivajo na algoritem.

Kako deluje Facebook algoritem?

Torej kako deluje Facebook algoritem, ki razvršča novice glede na posameznikove preference, opisano v 2. korakih:

  1. Algoritem najprej pregleda vse novice, ki so v omrežju ter zbere informacije o objavah, kot npr. kdo je objavil, kdaj je bila objavljena, popularnost objave, vrsta objave, na kakšni vrste napravi si, itd.
  2. S predhodno zbranimi podatki o uporabnikovih preteklih interesih in zanimanjih nato algoritem s pomočjo preračunih ugibanj oceni verjetnost, da bo objava posamezniku všeč, ter jo umesti med preostale objave glede na višino ocene.

Facebook algoritem EdgeRank torej spremlja vso interakcijo, ki jo prejme uporabnikova vsebina, kot tudi aktivnosti z drugimi uporabniki ter njihovo vsebino.  Več kot ima uporabnik interakcij z določeno vrsto objav s strani oseb ali podjetji, močnejše bo EdgeRank menil, da je vsebina posamezniku zanimiva ter bo ustrezno prilagodil razvrščanje objav.

Povečanje organskega dosega s pomočjo video vsebin

Glede na vrste objav so trenutno visoko prioritizirane video objave in videi v živo, za slednje sicer velja, da jih uporabniki gledajo kar 3x dlje časa kot navadne video posnetke. Da bi videi dosegli tem boljši organski doseg morajo biti naloženi neposredno na Facebook stran (in ne v obliki Youtube povezav).

Objave s povezavo zanimivo dosegajo več interakcije s strani uporabnikov kot slike, razlog za to je, da povezave do spletnih strani prav tako vsebujejo veliko predogledno sliko. Pri tem je potrebno paziti, da nimamo objav s povezavami do nezanimivih oz. nerelavantnih vsebin t.i. “clickbait”, saj to algoritem zazna, kar precej zmanjša verjetnost, da se bo vsebina pojavila v novicah.

Nasveti kako se spopasti z upadanjem organskega dosega:

  • Previdno in natančno izberemo nagovarjano ciljno skupino
  • Obvestimo sledilce o možnosti, da lahko naše objave vidijo kot prve
  • Uporabnikova aktivnosti je v popoldanskih urah precej večja, prav tako to velja za konec tedna – četrtek in petek – v primerjavi z vikendi
  • Ne objavljamo prepogosto – optimalno 3 objave dnevno
  • Delimo vsebino, ki bo posameznike spodbudila k interakciji z objavo
  • Objavljamo dosledno, da sledilci vedo kdaj lahko pričakujejo naše objave

Več o delovanju Facebook algoritma si lahko preberete v sledečem članku.

Izboljšanje rezultatov oglaševanja s pravilno izbiro ciljne skupine

Kot omenjeno pa vseh naših lojalnih ter perspektivnih sledilcev, ki so »všečkali« Facebook stran ne moremo doseči zgolj s pomočjo organskega dosega. Tako je potrebno povečati doseg s plačljivim oglaševanjem objav, zaradi česar je pametno, da “targetiramo” prave ljudi.

Pri tem nam trženjska orodja Facebooka precej olajšajo delo s tem, ko lahko natančno izberemo ciljno skupino oz. posameznike, katere bi lahko naša vsebina zanimala in nam tako ponuja možnost izbire prikazovanja objav po:

  • spolu in starostnih skupinah,
  • lokacijah,
  • izobrazbi in službenem nazivu
  • interesih,
  • »všečkanih« FB straneh,
  • e-mail seznamu, itn.

Za objave se je v praksi izkazalo za priporočljivo, da jih dodatno oglašujemo, vsaj nekaj ur po objavi in ne takoj od začetka, iz razloga da ne porazgubimo začetnega organskega dosega. Hkrati pa to omogoča, da dobimo prve povratne informacije o odzivu na objavo ter o sami primernosti oglaševanja.

Za več informacij o tem kako do učinkovitejšega oglaševanja objav ki bodo spodbudile posameznika k interakciji si preberite naš članek o Facebook oglaševanju.

Fotografije: business2community.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS