O nas
Vodik je osnovni gradnik, ki se združuje z drugimi naravnimi elementi, da tvori vir življenja. Kot tak nas navdihuje, da nenehno ustvarjamo povezave z naročniki, ki obrodijo zgodbe o uspehu.
Negujemo dolgoročne odnose
V svet komunikacij smo kot družinsko podjetje vstopili leta 2009. Do danes se je marsikaj spremenilo, nekatere stvari pa so ostale enake. Iz majhnega kolektiva, ki je nudil omejen obseg storitev, smo se razvili v »full-service agencijo«, ki je prisotna tako na slovenskem in hrvaškem trgu.
Nudimo 360-stopinjske rešitve in soustvarjamo zgodbe uveljavljenih blagovnih znamk.
Skozi leta je naš kolektiv občutno zrasel, kljub temu pa ostajamo družinsko podjetje, saj je čisto vsak zaposleni enakopraven član družine Vodik.
Ponosni smo na dejstvo, da smo sklenili že več kot 100 partnerstev z naročniki iz Slovenije in tujine, s katerimi negujemo dolgoročne odnose, ki temeljijo na zaupanju, razumevanju in medsebojnem spoštovanju.
Naše vrednote
Ekipno delo
Vsak posameznik je pomemben in prispeva svoj del k celoti, vendar je na koncu ekipno delo odraz uspeha.
Odgovornost
Verjamemo v svoje znanje in izkušnje, stojimo za svojimi odločitvami in prevzemamo odgovornost.
Kreativnost
Na izzive znamo gledati s svežimi očmi in z različnih zornih kotov, kar vodi do neobičajnih rešitev, ki presenetijo in navdušujejo.
Strokovnost
Naše delo je plod odgovornega pristopa, strokovnega odnosa in dolgoletnih izkušenj na področju komunikacij.
Veselje do dela
Še tako trdovratne težave naročnikov znamo spremeniti v zanimive kreativne izzive, dobre odnose pa v vir zaupanja in napredka ekipe Vodik.
Usmerjenost k naročniku
Vsakega projekta se lotimo z upoštevanjem želja, pričakovanj in ciljev naših naročnikov, s katerimi se posvetujemo ob vseh ključnih trenutkih v procesu.
Naše poslanstvo
Na podlagi strokovnega svetovanja in izjemne podpore snujemo inovativne marketinške rešitve, ki so usmerjene v rast blagovnih znamk. Z rezultati pridobivamo zaupanje in gradimo dolgoročna partnerstva, pri čemer je v ospredju medsebojno sodelovanje.