Grafično oblikovanje
Dobro oblikovanje ni le stvar vzbujanja pozornosti in dobrega prvega vtisa, temveč se v vsakem trenutku odraža na vseh stičnih točkah blagovne znamke. Upošteva specifike in zakonitosti posameznih komunikacijskih kanalov in materialov, hkrati pa poskrbi, da vsakokratni stik z znamko v uporabniku vzbudi enake misli in občutja.
Uspešni projekti rastejo na trdnih temeljih
Kreativnost
Kreativnost je predpogoj za uspešno oblikovanje in prvi kriterij za vrednotenje naših konceptualnih rešitev. Rokave bomo zavihali šele, ko bomo prepričani, da je ideja izvirna ali presenetljiva.
Estetika
Estetika je jezik, ki ga uporabljamo za komuniciranje z očmi naših ciljnih skupin. Zato vrednostne sodbe vedno pustimo na strani in izberemo slog, ki bo dosegel največji možni učinek.
Funkcionalnost
Izostren občutek in dobra intuicija sta ključni sestavini učinkovitega oblikovanja. Oba sta plod dolgoletnih izkušenj, ki jih s pridom izkoriščamo pri zasnovi in izvedbi različnih komunikacijskih elementov.
Konsistenca
Nič ne prepuščamo naključju. Za doseganje najboljših rezultatov uporabljamo ustaljene procese in preverjene metode, ki jih vsakič znova prilagodimo potrebam in specifikam projekta.
Oblikovanje za WOW učinek
Vrhunsko oblikovanje je oblikovanje, ki ni zgolj privlačno, temveč kar najbolje izraža, dopolnjuje in nadgrajuje zgodbo blagovne znamke. Vsaka oblikovna rešitev, ki jo zasnujemo, je edinstvena in zapomljiva, hkrati pa poudarja najboljše lastnosti vaših izdelkov in storitev.
Estetika, ujeta v formo embalaže
V svetu, kjer se vsako sekundo in na vsakem koraku za pozornost kupcev bori vedno več znamk, je pomembno, da izdelki hitro vzpostavijo dialog s ciljno skupino. Za to poskrbimo s snovanjem privlačnih, nekonvencionalnih in funkcionalnih rešitev za embalažo, saj ta pogosto predstavlja prvo stično točko z vašo znamko.
Ko se klasika tiskovin prepleta s sodobno obliko
Ni dvoma, da sodobne tehnologije omogočajo možnosti komuniciranja, ki so bile do nedavnega nepojmljive. Kljub temu (ali prav zaradi tega) pa tiskovine še vedno zasedajo pomembno mesto v komunikacijskem spletu. Ko so oblikovane z občutkom, vaše sporočilo oplemenitijo in mu dajo otipljivo formo, ki se lahko dotakne še tako ravnodušnih.
Naše storitve in znanja
- Art direkcija
- Znamčenje
- Celostne grafične podobe
- Oblikovanje embalaž
- Oblikovanje revij, katalogov, brošur
- Zasnova logotipov in ikonografije
- Oblikovanje vizualij za družbena omrežja
- Oblikovanje in animacija spletnih pasic
- Izvedbeno oblikovanje (DTP)
Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive
Supernova: Revija Superstyle
Naročnik je želel lansirati periodično “lifestyle” revijo na najvišjem kakovostnem nivoju, ki bo izžarevala ponudbo trgovin v sklopu trgovskih centrov Supernova Ljubljana. Želji smo več kot izpolnili.
Podpiramo vizijo naših naročnikov
Grafično oblikovanje - FAQ
Ob naročilu oblikovanja določimo tudi natančno časovnico, ki časovno opredeljuje predogled predlogov. Čas zasnove in izvedbe oblikovanja je sicer odvisen od kompleksnosti naročila, zagotovo pa vedno stremimo k temu, da je čas predogleda oblikovanja v okviru začrtanih rokov.