IGRA Z OBLIKO

Grafično oblikovanje

Ko se združita estetika in funkcionalnost

Dobro oblikovanje ni le stvar vzbujanja pozornosti in dobrega prvega vtisa, temveč se v vsakem trenutku odraža na vseh stičnih točkah blagovne znamke. Upošteva specifike in zakonitosti posameznih komunikacijskih kanalov in materialov, hkrati pa poskrbi, da vsakokratni stik z znamko v uporabniku vzbudi enake misli in občutja.

SANJE V BARVAH

Uspešni projekti rastejo na trdnih temeljih

Kreativnost

Kreativnost je predpogoj za uspešno oblikovanje in prvi kriterij za vrednotenje naših konceptualnih rešitev. Rokave bomo zavihali šele, ko bomo prepričani, da je ideja izvirna ali presenetljiva.

Estetika

Estetika je jezik, ki ga uporabljamo za komuniciranje z očmi naših ciljnih skupin. Zato vrednostne sodbe vedno pustimo na strani in izberemo slog, ki bo dosegel največji možni učinek.

Funkcionalnost

Izostren občutek in dobra intuicija sta ključni sestavini učinkovitega oblikovanja. Oba sta plod dolgoletnih izkušenj, ki jih s pridom izkoriščamo pri zasnovi in izvedbi različnih komunikacijskih elementov.

Konsistenca

Nič ne prepuščamo naključju. Za doseganje najboljših rezultatov uporabljamo ustaljene procese in preverjene metode, ki jih vsakič znova prilagodimo potrebam in specifikam projekta.

Kreativne kampanje_Agencija Vodik
1.

Oblikovanje za WOW učinek

Vrhunsko oblikovanje je oblikovanje, ki ni zgolj privlačno, temveč kar najbolje izraža, dopolnjuje in nadgrajuje zgodbo blagovne znamke. Vsaka oblikovna rešitev, ki jo zasnujemo, je edinstvena in zapomljiva, hkrati pa poudarja najboljše lastnosti vaših izdelkov in storitev.

Prenova embalaže_grafično oblikovanje
2.

Estetika, ujeta v formo embalaže

V svetu, kjer se vsako sekundo in na vsakem koraku za pozornost kupcev bori vedno več znamk, je pomembno, da izdelki hitro vzpostavijo dialog s ciljno skupino. Za to poskrbimo s snovanjem privlačnih, nekonvencionalnih in funkcionalnih rešitev za embalažo, saj ta pogosto predstavlja prvo stično točko z vašo znamko.

Oblikovanje tiskovin_agencija Vodik
3.

Ko se klasika tiskovin prepleta s sodobno obliko

Ni dvoma, da sodobne tehnologije omogočajo možnosti komuniciranja, ki so bile do nedavnega nepojmljive. Kljub temu (ali prav zaradi tega) pa tiskovine še vedno zasedajo pomembno mesto v komunikacijskem spletu. Ko so oblikovane z občutkom, vaše sporočilo oplemenitijo in mu dajo otipljivo formo, ki se lahko dotakne še tako ravnodušnih.

Naše storitve in znanja

Našo ekipo sestavljajo zagnani oblikovalci in izkušeni umetniški direktorji, ki na vsak projekt gledajo celostno in pozorno spremljajo najnovejše trende na področju oblikovanja.
  • Art direkcija
  • Znamčenje
  • Celostne grafične podobe
  • Oblikovanje embalaž
  • Oblikovanje revij, katalogov, brošur
  • Zasnova logotipov in ikonografije
  • Oblikovanje vizualij za družbena omrežja
  • Oblikovanje in animacija spletnih pasic
  • Izvedbeno oblikovanje (DTP)

Naš postopek za oblikovanje celostne grafične podobe (CGP)

1

»Kick-off« sestanek z naročnikom

2

Analiza trenutnega stanja in konkurence

3

Izdelava konceptov CGP

4

Predstavitev naročniku in določitev usmeritev

5

Oblikovanje posameznih elementov

6

Izdelava priročnika CGP

DELO IN PONOS

Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive

GOST: Celostna grafična prenova za prihodnost

Za podjetje GOST smo osvežili celostno grafično podobo, ki združuje tradicijo in sodobne oblikovalske trende. Posodobljen logotip, barvna shema in tipografija zagotavljajo prepoznavnost, profesionalnost in enotno vizualno podobo na vseh komunikacijskih kanalih.

Več o projektu Več o projektu

Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive

DELO IN PONOS

GOST: Celostna grafična prenova za prihodnost

Za podjetje GOST smo osvežili celostno grafično podobo, ki združuje tradicijo in sodobne oblikovalske trende. Posodobljen logotip, barvna shema in tipografija zagotavljajo prepoznavnost, profesionalnost in enotno vizualno podobo na vseh komunikacijskih kanalih.

Več o projektu
Prenova spletne strani_agencija Vodik

Letak Media: Popolna prenova blagovne znamke

Prenovili smo celostno grafično podobo blagovne znamke in zasnovali ter razvili sodobno spletno stran, ki uporabniku podaja vse ključne informacije o sicer kompleksnih storitvah. Hkrati smo izvedli tudi celovito SEO optimizacijo.

Več o projektu
Prenova spletne strani za dogodke_Vodik

MobilPlac: Prostor naredi dogodek

Naročniku smo zasnovali in razvili sodobno, funkcionalno in uporabniku prijazno spletno mesto, ki izstopa od konkurence, ter oblikovali logotip s podpisnim sloganom, ki odraža področje delovanja in vrednote podjetja.

Več o projektu

Podpiramo vizijo naših naročnikov

Z agencijo Vodik smo začeli sodelovati predvsem iz radovednosti. Ko smo naredili pri projekt smo vsi rekli:”Vau, to je to!” Vodik je majhen tim, ki pa ima zelo eksplozivne ideje.

Rok Cankar_Podravka
Rok Cankar
Direktor marketinga za pekarstvo, Podravka
POGOSTA VPRAŠANJA

Grafično oblikovanje - FAQ

Koliko časa traja od naročila oblikovanja do predogleda?

Ob naročilu oblikovanja določimo tudi natančno časovnico, ki časovno opredeljuje predogled predlogov. Čas zasnove in izvedbe oblikovanja je sicer odvisen od kompleksnosti naročila, zagotovo pa vedno stremimo k temu, da je čas predogleda oblikovanja v okviru začrtanih rokov.

Ponujate tudi izvedbeno oblikovanje (DTP)?
Ima agencija izkušnje z oblikovanjem obsežnih in grafično kompleksnih letnih poročil podjetij ali s pripravo kompleksnih tiskovin (revije, katalogi, ipd.)?

Bi skupaj naredili nekaj velikega?

Kontaktirajte nas Kontaktirajte nas
Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje