Reference
Komunikacija

Žito: Po okusu razuma in srca

Kruh Drožnik

Naročnik:

Žito d.o.o.

Elementi:

kreativna zasnova, POS materiali, oglasi za družbena omrežja, video z izjavami okuševalcev

Drožnik_Vodik

Naročnik:

Žito d.o.o.

Elementi:

kreativna zasnova, POS materiali, oglasi za družbena omrežja, video z izjavami okuševalcev

Žitovi kruhi že več kot šest desetletij veljajo za pojem slovenske pekarske tradicije, kakovosti in raznovrstnosti. V skladu s sodobnimi trendi, ki jih narekuje osveščenost potrošnikov in stremljenje k zdravemu življenjskemu slogu, so v Žitu razvili nov kruh z drožmi, Drožnik, ki je po raziskavi med potrošniki ocenjen kot najboljši kruh z drožmi.

Izziv

Kreativna zasnova nosilnega motiva kampanje, vizualno izpostaviti značilno luknjičasto sredico kruha, obenem pa predstaviti številne prednosti Drožnika, kruha z drožmi, glede na ostale kruhe z drožmi.

Digitalno oglaševanje_drožnik_Žito
ZGODBARJENJE IN VPLETANJE

Nosilni motiv promocijske kampanje

Pri snovanju nosilnega motiva jih je navdihnilo dejstvo, da je Drožnik z vseh vidikov najboljši kruh, saj ima tako racionalne kot emocionalne atribute, zato zadovolji tako tiste, ki kupujejo z razumom, kot tiste, ki kupujejo s srcem. Tako so prerezan hlebec Drožnika prikazali kot dve polovici možganov – levo, racionalno, in desno, emocionalno. Ob vsaki pa, v slogu diagramskega prikaza, nanizali racionalne oz. emocionalne razloge za nakup Drožnika.

ZGODBARJENJE IN VPLETANJE
Žito drožnik agencija
NEBO NI MEJA

Raziskava med potrošniki

Drožnik se je v raziskavi med potrošniki izkazal kot najboljši kruh z drožmi. Ta prestižni naslov so izpostavili in podkrepili z video vsebinami z odzivi potrošnikov med okušanjem Drožnika. Od racionalnih do emocionalnih, saj eni kupujejo (bolj) s srcem, drugi z razumom, a Drožnik zadovolji oboje. V zgodbo so subtilno umestili prikaze kruha, podprte s komentarji potrošnikov, ter tako izpostavili tudi fizične atribute Drožnika.

NEBO NI MEJA

Naši naročniki so o nas povedali

S sodelovanjem z agencijo Vodik smo začeli predvsem zaradi radovednosti. Ko smo dokončali prvi projekt, smo vsi izjavili: “Wow, to je to!” Vodik je majhna ekipa, ki pa ima izjemno eksplozivne ideje.

Rok Cankar_Podravka
Rok Cankar
Direktor marketinga za pekarstvo, Podravka d.o.o.
Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje