Reference
Komunikacija

Sanolabor: zdravje je največja nagrada

Sanolabor

Naročnik:

Sanolabor

Elementi:

kreativna zasnova, POS materiali, oglasi za družbena omrežja, TV telop, radio oglas

Naročnik:

Sanolabor

Elementi:

kreativna zasnova, POS materiali, oglasi za družbena omrežja, TV telop, radio oglas

Sanolabor je vodilna mreža specializiranih prodajaln, ki ponuja širok izbor kakovostnih prehranskih dopolnil ter drugih izdelkov za podporo zdravemu in vitalnemu življenju, vključno z naravno kozmetiko, čaji, super živili, medicinskimi pripomočki ter izdelki za osebno nego.

Izziv

Kako spodbuditi več obiskov prodajaln Sanolabor ter povečati število nakupov v prodajalnah, hkrati pa spodbujati zdrav življenjski slog in zdrave navade med ciljno skupino strank? Kljub dosedanjim uspešnim nagradnim igram smo želeli občinstvu ponuditi svež in privlačen pristop k sodelovanju.

Rešitev

Rešitev za izziv projekta je vključevala izvedbo nagradne igre, kjer so kupci ob nakupu izdelkov v Sanolaborju prejeli instant dobitne srečke. Te srečke so zagotovile takojšnje zadovoljstvo in spodbudile k večkratnemu sodelovanju. Poleg tega, da je bila vsaka srečka dobitna, smo vključili dodatno rešitev. Kupci so ob nakupu določenih blagovnih znamk, ki so prisotne v trgovinah Sanolabor, prejeli dodatno srečko.

To je poglobilo sodelovanje med Sanolaborjem in prisotnimi blagovnimi znamkami ter dodatno spodbudilo nakup teh izdelkov. Stranke so lahko »scratch« srečko preverili na blagajni, kar je zagotovilo enostavno in zabavno izkušnjo. Ta kombinacija rešitev je prispeva k večjemu številu obiskov prodajaln in krepitvi odnosa med Sanolaborjem, strankami ter blagovnimi znamkami v trgovini.

Komunikacijska kampanja in kreativa

Za slogan kampanje smo izbrali “Zdravje je največja nagrada”, ki je prijeten in zapomnljiv, hkrati pa poudarja najmočnejši motivator ciljne skupine: zdravje z nagradno igro. S tem smo želeli poudariti tudi poslanstvo Sanolaborja, ki skrbi za zdravje, pomaga in svetuje. Temelji njihoveg delovanja vključujejo ustvarjanje novih priložnosti za rast in razvoj na področju zdravja, znanosti ter industrije v Sloveniji in širše v regiji. Njihova prednost temelji na strokovnem znanju, dolgoletnih izkušnjah, poznavanju trga, poudarjeni odgovornosti in jasni viziji.

Vizualna privlačnost

Z barvami Sanolaborja in jesenskega obdobja smo poudarili ključne informacije nagradne igre, ki so usmerjene v zadovoljno žensko, glavno ciljno skupino trgovin. V njeni roki je srečka, polna navdušenja in pričakovanja, obenem pa vabi obiskovalce trgovin k sodelovanju.

Izjava naročnika

Za sodelovanje smo se odločili zaradi dobro pripravljenega predloga idejne zasnove in predstavitve. Skozi pripravo kampanje so bili zelo produktivni in odzivni. Zahvala celotni ekipi Vodika!

Boštjan Uran
Vodja marketinga, Sanolabor, d. d.
Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje