Supernova: Revija Superstyle
Kreativna zasnova in grafično oblikovanje revije, urednikovanje.
Atelier Karim
idejna in kreativna zasnova sistema embalaž in označevalne table, stilska dodelava logotipa
Atelier Karim
idejna in kreativna zasnova sistema embalaž in označevalne table, stilska dodelava logotipa
Atelier Karim, butični slaščičarski studio priznanega slovenskega slaščičarja in kuharskega mojstra Karima Merdjadija, slovi po vrhunskih slaščicah v inovativnih kombinacijah okusov. Karimove dobrote so kot nalašč tako za vsakdanje kot posebne priložnosti in, seveda, tudi praznična obdarovanja in razvajanja.
Naročnikova želja je bila prenova podobe embalaž obstoječih izdelkov Brownies, Cookies, Tropicana, Tiramisu in Chococaramel ter izdelava svetlobne table, s katero bi povečal opaznost svoje butične trgovinice v Ljubljani. Po nekaj seansah sladkanja s Karimovimi dobrotami smo prišli do kreativne rešitve, ki je navdušila naročnika – in kmalu zatem tudi mnoge sladokusce.
Prvi korak v prenovi sistema embalaž je bila stilska osvežitev logotipa. Tipografijo zapisa Karim, ki je nosila preveč časovno zaznamovane estetike, smo posodobili z nevpadljivo spremembo – z brezčasno tipografijo, ki znaku dodaja brezčasno komponento in zagotavlja, da je bolj prezenten, močan, bolj viden in v sozvočju z novim redizajnom embalaže.
Za etikete embalaž smo zasnovali unikaten vzorec, ki na različnih barvnih podlagah povezuje celotno linijo izdelkov.
Navdih za rešitev smo našli v dveh osnovnih geometrijskih oblikah, ki simbolično predstavljata torto in macaron, ter ju »stopili« v unikaten vzorec, ki zaokrožuje celoten asortiment Karimovih izdelkov, od macaronov do tort, z vsemi dobrotami vmes. V minimalistični estetiki vzorca, ki diskretno prehaja iz ene oblike v drugo, se skriva tudi Karimova življenjska filozofija – stapljanje meja med na videz nezdružljivim in odprta pot domišljiji, ko gre za eksperimentiranje s kombinacijami okusov, arom, barv, tekstur in oblik.
Novo podobo embalaže so poleg zvestih ljubiteljev Karimovih slaščic opazili tudi na spletni strani Packaging Of The World ter spletnih straneh Media Marketing in Marketing Magazin.
Na novi svetlobni tabli smo predstavili osvežen logotip. Svetlobna tabla se stilsko ujema z ambientom prodajalnice Atelier Karim v Ljubljani, obenem pa sovpada z estetiko nove embalaže.