Sanolabor: zdravje je največja nagrada
Kreativna nagradna igra "Zdravje je največja nagrada"
Ljubljanske mlekarne, d. o. o.
kreativna zasnova nagradne aktivnosti, slogan, grafično oblikovanje, POS materiali, kreativna zasnova dodatne izpostavitve
Ljubljanske mlekarne, d. o. o.
kreativna zasnova nagradne aktivnosti, slogan, grafično oblikovanje, POS materiali, kreativna zasnova dodatne izpostavitve
Ljubljanske mlekarne so vodilna mlekarna in največji grosist z mlekom in mlečnimi izdelki v Sloveniji. Ves čas delovanja zasledujejo in ustvarjajo trende na trgu mleka in mlečnih izdelkov. Svojo uspešnost dokazujejo s premišljeno zasnovanimi in uspešnimi blagovnimi znamkami, kot so Alpsko mleko, Mu, Ego, Maxim premium in Jošt. V Sloveniji podjetju potrošniki še posebej zaupajo, kar se kaže v ohranjanju večinskega tržnega deleža skozi daljše obdobje.
Za Ljubljanske mlekarne pripraviti komunikacijo in nagradno igro za program zvestobe, obenem pa tudi komunikacijo nove linije izdelkov Alpsko – polni in kremasti.
S sloganom »Zbiraj točke za alpske lončke« smo jasno sporočali mehaniko aktivnosti, jo usmerili neposredno na potrošnika in ga tako vključili v aktivnost. Kreativna zasnova materialov je sledila konceptu lončkov v alpskem okolju. Mehanika nagradne igre je bila zasnovana tako, da potrošniki zbirajo točke, ki so na izdelkih Alpsko – polni in kremasti. Za določeno količino zbranih točk so prejeli darilo – lonček, skledico, visok lonček.
Pripravili smo celotno komunikacijo na prodajnem mestu: wobblerje, dividerje, talno nalepko in totem ter zasnovo kreativne dodatne izpostavitve v obliki Alpskih kotičkov. Količina daril je pošla že pred koncem aktivnosti. Aktivnost »Zbiraj točke za alpske lončke« je bila zelo uspešna, saj so lončki pošli že pred zaključkom. Morali smo jih celo dodatno naročiti, da so jih prejeli vsi sodelujoči.