Supernova: Revija Superstyle
Kreativna zasnova in grafično oblikovanje revije, urednikovanje.
Podravka, d. d., Žito, d. o. o.
kreativna zasnova, grafično oblikovanje, tekstopisje, spletni in tiskani oglasi, stojalo
Podravka, d. d., Žito, d. o. o.
kreativna zasnova, grafično oblikovanje, tekstopisje, spletni in tiskani oglasi, stojalo
Žito s svojim portfeljem blagovnih znamk sodi med vodilna slovenska podjetja v prehrambni panogi. Podjetje se ponaša s številnimi priznanimi blagovnimi znamkami, med katerimi so tudi čaji 1001 cvet. Ponudbo sestavljajo številni priljubljeni izdelki, ki jim kupci zaupajo že več kot sedem desetletij. Te v Žitu že vrsto let snujejo na podlagi tradicije in bogatega znanja zaposlenih.
Naročnik je želel osvežiti podobo embalaže čajev COOL T znamke 1001 CVET. Želeli so zamenjati barvo ozadja ter vizualno bolj izpostaviti okus, ob tem pa je bilo tudi treba zasnovati promocijsko kampanjo, ki naj bi izpostavila naravno sestavo čaja in predstavila osveženo embalažo.
Poletje, vročina, narava, hlajenje v senci z osvežilnim hladnim napitkom … tu smo črpali navdih za zasnovo embalaže za čaje COOL T.
Čeprav gre za čaje s hladno pripravo, smo vseeno želeli, da sama embalaža ne deluje preveč hladno. Pri barvi ozadja smo se odločili za intenzivnejši odtenek modre. Na novo smo postavili kompozicijo zelišč in sadja z namenom, da bi okus posameznega čaja še bolj prišel do izraza. Pri oblikovanju pa smo upoštevali tudi, da se čaji prilegajo osveženi liniji. Skupaj z osvežitvijo dveh okusov smo oblikovali tudi embalažo za nov okus Zeleni čaj & verbena.
Skladno z embalažo smo zasnovali tudi spletne in tiskane oglase s svežim sloganom »Osvežite poletje s kozarcem narave«, ki sporoča, da se s čaji COOL T lahko osvežite v vročih poletnih dneh ter da vsebujejo izključno naravne sestavine brez dodanega sladkorja. Pripravili smo še promocijski material – kozarce in majice ter prodajna stojala.