Google Analytics je top orodje za spletno analitiko

Spletno oglaševanje
16.oktober, 2019

Google Analytics je brezplačna storitev, ki vam bo pomagala pridobiti najvišjo vrednost vaše poslovne spletne strani. Vsekakor je potreben čas, da se spoznate s platformo in jo pravilno izkoristite, vendar če začnete z osnovami Google Analyticsa, lahko počasi gradite svoje znanje. Le-to je vredno vloženega časa, saj lahko vpogledi, ki jih lahko pridobite iz Google Analytics orodja, izboljšajo ne samo vaše trženje, temveč lahko tudi bolje spoznate ciljno občinstvo in nenazadnje pridobite tudi več strank. V nadaljevanju si lahko preberete, zakaj je Google Analytics dobra ideja za vaš posel in katere koristi ponuja, ki zagotavljajo, da je platforma vredna naložbe vašega časa.

1. Google analytics nič ne stane!

Prvi in ​​najbolj očiten razlog za uporabo platforme Google Analytics je, da je popolnoma brezplačna. Ni vam je treba kupiti, naročiti ali navesti podatka vaše kreditne kartice. Vse, kar potrebujete, je Gmail račun in sposobnost za namestitev kode za sledenje na vašo spletno stran. In že ste pripravljeni za vzlet.

8-razlogov-za-Google-analytics

2. Vizualizacija podatkov za vizualne tipe

Podatki so koristni samo, če jih lahko osmislite. Vizualizacija podatkov, ki jo Google Analytics omogoča, je zato drugi razlog za njegovo uporabo. Ta platforma predstavlja podatke v različnih oblikah: seznami, grafikoni, tortni grafikoni, preglednice in še več. Le-ti vam omogočajo, da vidite, kako gre vaši spletni strani. Z dovolj znanja lahko ustvarite nadzorne plošče za prikaz metrik, ki so najbolj pomembne za vaše poslovne cilje.

3. Poročanje o zbranih podatkih

Medtem ko vam vizualizacija podatkov omogoča, da osmislite podatke, vam poročanje da možnost, da s pomočjo vizualizacije podatkov pridete do določenih sklepov in zaključkov. S primerjavo metrik v podatkih lahko zberete dodatne vpoglede in ugotovite vzroke in odvisnosti – še en razlog, zakaj Google Analytics lahko koristi vašemu podjetju.

S poročevalno zmogljivostjo platforme lahko zbirate, predstavljate in primerjate katerikoli niz podatkov ali kombinacijo podatkovnih nizov. Lahko ustvarite tudi poročilo o ustreznosti vsebine, virih prometa, obsegu prometa, časovnih obdobjih, konverziji akcije itd. S storitvijo Google Analytics lahko tako sprejemate odločitve na podlagi podatkov in delite podporne informacije z drugimi.

google_analytics_slika11

4. Ažurnost!

Četrti razlog, zakaj je Google Analytics koristen, se nanaša na to, da so podatki vedno tekoči in v realnem času. To pomeni, da lahko ustvarite poročila, primerjate metrike in preverjate uspešnost v izbrani časovni podlagi – urni, dnevni, mesečni, letni itd. Tako lahko povežete spremembe prometa z oglaševalskimi kampanjami, razumete določene trende glede na izbrane časovne okvirje in pripravite poročila glede na poročevalska obdobja vašega podjetja. Lahko se tudi seznanite s časovnimi vrhunci za vaše ciljno občinstvo, ki prikazujejo, ob katerih točkah v tednu, mesecu ali letu določene strani, SEM-akcije ali blog objave pridobijo več zanimanja.

5. Demografija, interesi in vedenje uporabnikov so takoj dostopni!

Google Analytics koristi vašemu poslovanju tudi tako, da vam omogoči boljši vpogled v ljudi, ki obiščejo vašo spletno stran. Lahko zbira demografske podatke o obiskovalcih, kot so starost, spol in lokacija. S temi informacijami lahko ugotovite, koga ciljati v oglaševalskih akcijah, pa tudi, kako napisati oglas, ki bo imel večji učinek pri njih.

Google Analytics zbira tudi informacije o interesu svojih obiskovalcev. Ali so ljubitelji filma? Potovalni navdušenci? Poslovneži? Prednost tega je tudi, da ne boste reševali problemov ciljnega občinstva, temveč lahko njihovo pozornost pridobite s stvarmi, ki so v njihovem interesu.

Poleg lastnosti oseb, ki obiščejo vašo spletno stran, vam Google Analytics lahko tudi pove, kaj ljudje počnejo, ko so na vaši strani. Ogledate si lahko, koliko časa obiskovalci preživijo na spletni strani, ali so prvič na spletni strani, kako pogosto se vračajo, koliko časa preteče med obiski … To je velika prednost platforme Google Analytics, saj vam omogoča, da oblikujete svoje oglaševalske akcije glede na uporabnikova dejanja in potem merite učinkovitost teh kampanj.

6. Kateri kanal prinaša največ prometa?

Prednost Google Analytics je tudi, da vam pove, kateri kanali vodijo ljudi na vašo spletno stran, kot so npr. družbeni mediji, e-pošta in drugo. To je koristno zaradi več različnih razlogov. Na primer velika količina prometa prihaja skozi družbeno-medijske kanale in boste morda želeli svoje vire usmeriti na ta področja oziroma boste poskusili podobno vsebino kopirati na druge kanale, ki niso tako uspešni. Ogledate si lahko tudi, katere akcije so najbolj uspešne, in sicer glede na količino in kakovost prometa, ki ga prinese na vašo spletno stran.

Google analytics

7. Delovanje vaših spletnih podstrani

Poleg zbiranja podatkov glede na obiskovalce in kanale si lahko ogledate obiskanost različnih podstrani vaše spletne strani. Google Analytics vam lahko pove, katere strani so bile največkrat obiskane, katere strani vodijo do več strani, katere strani vodijo do konverzije … To razkriva, kateri podatki so najpomembnejši za obiskovalce, tako da boste lahko optimizirali uporabniško izkušnjo svojih obiskovalcev in kupcev.

8. Pravilno delovanje vaše spletne strani na različnih napravah

Še zadnji način, s katerim Google Analytics koristi vašemu podjetju, je tehnologija. Z različnimi napravami, ki so v uporabi danes, je pomembno, da vaša spletna stran deluje pravilno. Google Analytics lahko prepozna operacijski sistem, brskalnik, ločljivost zaslona ter ponudnika internetnih storitev, ki ga je izbral uporabnik. Te informacije bodo pripomogle, da bo vaša spletna stran dobro delovala na priljubljenih brskalnikih in napravah. Prav tako pomaga zagotoviti pozitivno uporabniško izkušnjo na vsakem koraku.

Čeprav je Google Analytics zmogljivo orodje, je vseeno treba poudariti, da traja kar nekaj časa in potrebno je veliko vadbe, da postanete visoko usposobljeni uporabniki. Če ste časovno omejeni ali niste prepričani v vašo uporabo analitike, obstajajo podjetja, ki lahko te storitve opravijo namesto vas.

 

Bodite na tekočem

Prijavite se na e-novice

Ne zamudite številnih zanimivih in aktualnih tem, koristnih nasvetov in strokovnih člankov s področja oglaševanja.