Zakaj uporabljati Google YouTube oglaševanje?
YouTube je kanal, na katerem ljudje gledajo video posnetke, Google YouTube oglaševanje pa je priložnost za vas, da ujamete njihovo pozornost. Več kot ena tretjina uporabnikov interneta oz. skoraj dve milijardi ljudi gleda YouTube video vsebine. Če vas ta podatek ne prepriča, vas morda spodnjih 5 razlogov, zakaj uporabljati Google YouTube oglaševanje.
1. Google YouTube oglaševanje je mogoče enostavno meriti
V primerjavi s klasičnim televizijskim oglaševanjem je učinek YouTube oglaševanja lahko natančno izmeriti. Uspeh video oglasa lahko najbolj enostavno spremljate preko ogledov oglasa in klikov nanj. Google YouTube oglaševanje ponuja tri tipe oglasov: oglase z namenom doseganja prepoznavnosti, oglase z namenom vzbujanja zanimanja ter oglase, ki spodbujajo k želenim dejanjem. Glede na cilj, ki ga želite doseči z oglasom, lahko merite različne kazalnike uspeha: kolikokrat je bil oglas prikazan, koliko ljudi je dosegel, kolikokrat je bil preskočen, koliko ljudi je kliknilo nanj ali izvedlo konverzijo na spletni strani … Poleg tega je YouTube oglaševanje v primerjavi s televizijskim oglaševanjem cenejše, saj plačate le za tiste oglase, ki se prikazujejo 30 sekund oz. ko uporabnik pogleda cel oglas.
2. Doseg YouTuba je ogromen
Razmislite, kolikokrat ste za informacije in mnenje o določenem izdelku raje izbrali YouTube video kot prebrali prispevek? Predvidevamo, da velikokrat. YouTube je za Facebookom družbeno omrežje, ki ima največ dnevnih uporabnikov. Skoraj dve milijardi uporabnikov interneta si vsak mesec ogledata 5 milijard video vsebin, povprečni uporabnik pa na YouTubu dnevno preživi več kot 11 minut. To je le nekaj statistik, zaradi katerih bi Google YouTube oglaševanje moralo biti del vaše strategije. Dejstvo je, da je YouTube kanal, ki nudi ogromen doseg, s kreativnimi vsebinami in premišljenim targetiranjem pa lahko daje odlične rezultate.
3. Možnost naprednega targetiranja
Ker prihaja YouTube iz iste hiše kot Google, temelji YouTube oglaševanje na podobnem načelu kot Google oglaševanje. To pomeni, da lahko sami določite ciljno skupino, ki je najbolj relevantna za vaše oglase. Ciljno skupino lahko določite na podlagi naslednjih kriterijev: tematike YouTube video vsebin, demografije (starost in spol), ključnih besed, ki so relevantne za oglas, kategorije glede na interese uporabnikov ter umestitve na določene YouTube strani. Prav tako lahko izključite kategorije, ključne besede ali vsebine, ki se ne ujemajo z vašim oglasom oz. ne želite, da se povezujejo z njim.
4. Vpliv na gledalce
Nekatere raziskave kažejo, da imajo YouTube oglasi med vsebinami vplivnežev močan vpliv na nakupne odločitve. V YouTubovem poročilu iz leta 2014 so navedli, da so YouTube oglasi v 66 % vplivali na nakup lepotnih izdelkov, v 72 % na nakup avtomobilov in v 62 % na nakup telefonov. Vendar ni ničesar bolj nadležnega od ponavljajočih se oglasov, ki niso relevantni za ciljno skupino. Veliko bolj kot količina denarja, ki ga imate na voljo za oglas, je pomembno premišljeno targetiranje in zanimiva vsebina oglasa. Ne glede na cilj vašega oglaševanja, preden se interakcija zgodi, je še vedno najbolj pomembno, da vaši oglasi pritegnejo gledalce, vzbudijo zanimanje ter se spomnijo na vas v ključnem trenutku nakupovanja.
5. Različno prikazovanje oglasov ob različnih priložnostih
YouTube ponuja kar nekaj formatov oglasov. Od prikaznih oglasov, ki se pojavijo desno od glavnega video posnetka in jih lahko uporabite za dvigovanje prepoznavnosti vašega podjetja. Naslednja oblika so prekrivni oglasi, ki so prikazani na spodnjem delu video posnetka in jih lahko povežete z vsebino video posnetka. Zagotovo ste že kdaj zavijali z očmi ob oglasu, ki ga ni bilo mogoče preskočiti, oziroma ob video oglasu, ki pa ste ga lahko preskočili po 5 sekundah. Morda se vam v času, ko ne iščete določenih izdelkov, ti oglasi zdijo nadležni, vendar so v nakupni fazi zelo učinkoviti. Odbojni oglasi trajajo največ 6 sekund in jih mora gledalec pogledati pred ogledom naslednjega video posnetka. Z njimi boste uspešni predvsem, če se bodo tematsko navezovali na vsebino videa. Sponzorirane kartice se za nekaj minut prikažejo na video posnetku (npr. povezava do spletne trgovine) in so ena izmed zelo učinkovitih oblik oglaševanja na YouTubu. Med najbolj učinkovite spadajo oglasi, ki jih je mogoče preskočiti, sledijo prikazni oglasi in nepreskočljivi oglasi.