Ali znaš pritegniti obiskovalce na svoj dogodek?

Organizacija dogodkov
14.november, 2019

Organizacija dogodkov ni mala malica in tega se zaveda vsak organizator prireditev, dogodkov, konferenc in nenazadnje tudi zabav. Vse se začne z načrtovanjem dogodka, nadaljuje z organizacijo in izvedbo, prav posebno vlogo pa odigra tudi (spletna) promocija dogodka. Si torej na točki, ko si organiziral že ves dogodek, govorniki so potrjeni, prostor je rezerviran, ekipa je pripravljena. Manjkajo samo še obiskovalci. Kako jih pritegniti?

Tukaj je 11 nasvetov:

1. Imej pravo vsebino na pravem mestu

Dogodek je potrebo izpostaviti! Pomembno je, da je vsebina, ki jo objaviš na družbenih omrežjih, kakovostna in ustrezna. Tako jo bodo ljudje opazili in si ustvarili dobro mnenje o samem dogodku in na dogodek morda posledično tudi prišli. Nekakovostne fotografije z nizko resolucijo ne pridejo v poštev. Pri tem uporabi različne kanale, kot so Facebook, Instagram, Snapchat, vendar prilagodi vsebino kanalu, kjer jo objavljaš.

promocija_dogodka_slika1

2. Objavljaj utrinke iz ozadja

Organizacija dobrega dogodka ni mačji kašelj. Prikaži obiskovalcem vse strani organizacije dogodka, tako napake kot tudi uspehe. S to vsebino se boste približali obiskovalcem, ki se bodo lahko z vami bolje poistovetili.

3. Ustvari »buzz« z nagradno igro

Spodbudi potencialne obiskovalce k sodelovanju. S komentiranjem in z deljenjem vsebin bodo sodelovali v nagradni igri. Lahko jim ponudiš brezplačne vstopnice, VIP-doživetje … Odvisno od vrste dogodka. Bolj kot bo nagrada privlačna, večji bo odziv ljudi in s tem promocija dogodka.

4. Stopi v kontakt s trendseterji

Na vseh družbenih omrežjih so posamezniki, ki imajo veliko sledilcev, kateri cenijo njihovo mnenje. Poišči tiste, ki so relevantni za tvoj dogodek in jim ponudi možnost sodelovanja. Z njihovo pomočjo lahko pridobiš, dosežeš določeno bazo ljudi, ki jih drugače ne bi mogel.

5. Ustvari dogodek na facebooku

Osnovne aktivnosti verjetno že počneš. Toda to še ne pomeni, da je vedno narejeno tako, kot je treba. Dogodek mora imeti ustrezen naslov, iz katerega je razvidno, za kakšen dogodek gre. Ustrezna morata biti tudi prikazna fotografija ter opis dogodka. V opisu morajo biti podane vse informacije, kot so kraj, čas, namen dogodka … manjkati pa ne sme niti povezava do spletne strani ter nakupa vstopnic. Opis naj ne bo preobširen, podrobnejše informacije o govornikih in programu pa naj bodo objavljene na spletni strani.

6. V dvoje je lepše

Ponudite možnost ugodnejšega nakupa karte večjim skupinam, ugodne pakete za dve ali tri osebe … Na ta način spodbudite ljudi, da se pogovarjajo o dogodku ter iščejo znance, ki bi tudi želeli iti, da bi skupaj kupili vstopnico za ugodnejšo ceno. Na ta način pridobite ljudi, ki še kolebajo, ali bi se udeležili dogodka ali ne.

7. Združi vse obiskovalce

Za udeležence dogodka lahko ustvarite zasebno skupino na Facebooku. Najrazličnejših konferenc se udeležijo ljudje, ki imajo nek skupen interes. V skupini se lahko obveščajo o novicah, povezanih z dogodkom, konferenco, ali pa širijo koristne informacije, še posebej, če gre za manjši dogodek.

8. Hastag oziroma ključnik

Ustvarite kratek, zapomnljiv hashtag oziroma ključnik. Uporabite ga pri vsaki vsebini, ki jo objavljate v povezavi z dogodkom. Dober hashtag bodo zagotovo uporabljali tudi obiskovalci.

promocija_dogodka_infografika1

9. USTVARI VIDEO

Video posnetki so trenutno najbolj viralna vsebina na družbenih omrežjih. Imajo največji doseg in število ogledov glede na vsebine ostalih vrst. Lahko ustvarite napovednik o dogodku, ki naj bo profesionalen in zabaven. Lahko objavljate posnetke o vsakodnevnem dogajanju, sami organizaciji, posnetke govornikov, ki vabijo na dogodek itd. Tako boste pridobili pozornost in navdušili ljudi za dogodek.

promocija_dogodka_infografika2

10. OGLAŠUJ SVOJE GOVORNIKE/NASTOPAJOČE

Ustvari slikovne objave z naslovom dogodka in njihovimi fotografijami ter mislimi, preko katerih jih bodo obiskovalci bolje spoznali in se jim približali. Te vsebine objavljaj na družbenih omrežjih ter spodbudi govornike/nastopajoče, naj storijo enako. Več informacij in daljši opis programa ter govornikov/nastopajočih objavi na spletni strani. Pri dogodkih je spletna stran ključnega pomena, saj si jo zagotovo ogledajo vsi, ki so zainteresirani za nakup vstopnic. Poskrbi, da bo stran enostavna in praktična. Tako bo obiskovalec enostavno našel vse informacije, ki jih potrebuje.

11. POSVETI ČAS AKTIVNOSTIM MED IN PO DOGODKU

Na podlagi izvedbe dogodkov si bodo obiskovalci ustvarili mnenje. Tako kot je pomembna zabavna, zapomnljiva vsebina na spletu pred samim dogodkom, je prav tako pomembna vsebina tudi na samem dogodku. Dogodki združujejo ljudi. Morajo se počutiti sproščene, povezane. Ne pozabi na sam namen dogodka. Čim bolj komuniciraj in imej interakcije s svojimi obiskovalci. Ob koncu dogodka ponudi obiskovalcem možnost, da izpolnijo anketo o dogodku. Tako boš dobil povratno informacijo in ideje za nadgradnjo. Ob koncu ankete prosi za dovoljenje, da objaviš njihove komentarje, saj lahko pozitivni komentarji zelo pripomorejo k promociji. Ostani v stiku z obiskovalci tudi preko celega leta, vendar ne skozi »spam« vsebino, temveč z relevantno, poučno vsebino, ki jo pošiljaš obiskovalcem preko e-sporočil.

Najbolj pomembno je, da imaš nenehno v mislih namen dogodka. Vedno se opominjaj, zakaj to ustvarjaš in počneš ter »okuži« ljudi s svojim navdušenjem nad dogodkom.

 

Bodite na tekočem

Prijavite se na e-novice

Ne zamudite številnih zanimivih in aktualnih tem, koristnih nasvetov in strokovnih člankov s področja oglaševanja.