3 minute branja

KAKOVOSTNI SEMINARJI IN 5 NASVETOV ZA DOBRO ORGANIZACIJO

Seminarji so odličen način za pridobivanje novih znanj. Ponavadi se izvajajo v manjši in zaprti skupini ljudi, na primer kot izobraževanje zaposlenih. Veliko podjetij pa izvaja tudi seminarje in delavnice, preko katerih z odprto javnostjo delijo svoje znanje in izkušnje ter na neki način oglašujejo sami sebe. Če o tem razmišljate tudi vi, preberite, kaj upoštevati pri organizaciji kakovostnega seminarja.

1. PRAVOČASNA ORGANIZACIJA

Dobra organizacija je pol dela, pravijo. Pred samo organizacijo seminarja dobro premislite, kaj je njegov namen, o čem želite govoriti, kje ga boste izvedli, komu je namenjen in kako ga boste promovirali, da se ga bo udeležilo čim več ljudi. Ko boste določili osnovne cilje seminarja, oblikujte organizacijsko ekipo. Razdelite naloge in zadolžitve ter ne pozabite, da se organizacija dobrih in kakovostno izvedenih seminarjev začne že nekaj mesecev pred izvedbo.

Seminar

2. VSEBINA

Ne glede na to, kakšen seminar organizirate, velik ali majhen, za odprto javnost ali zaključeno družbo, naj bodo to predavanja, praktične delavnice, izobraževanje o točno določeni temi …, vedno je merilo kakovosti vsebina. Če organizirate izobraževalna predavanja, razmislite o temi, ki je trenutno aktualna, ne podajajte le suhoparnega znanja in dejstev, podkrepite jih s praktičnimi primeri in v aktivno razmišljanje vključite tudi udeležence. Če organizirate praktične delavnice, organizirajte takšne, kjer se bodo udeleženci naučili novih znanj, ki jih konkurenčni ponudniki ne organizirajo, pripeljite kakšnega strokovnjaka s področja ipd. Vsebina je tista, zaradi katere ljudje obiskujejo seminarje; naj bo ta uporabna, zanimiva in zapomljiva.

3. PRIPELJITE DOBRE GOVORCE IN STROKOVNJAKE

Če organizirate specifične seminarje ali delavnice, skoraj ne morete mimo tega, da k predavanju povabite ljudi iz prakse. Izberite znane strokovnjake, ki ne samo, da bodo udeležencem dali najboljše znanje in aktualne informacije, dvignili bodo tudi prepoznavnost in kredibilnost vaših seminarjev. Prav tako znajo strokovnjaki in dobri govorci iz lastnih izkušenj podati zanimivo vsebino, ki temelji na praksi. In vsi vemo, da so takšni seminarji veliko bolj prijetni za poslušanje in zapomljivi kot le suhoparno podajanje znanja in dejstev.

4. PROMOCIJA

Kdaj začeti oglaševati seminar je težko vprašanje, odvisno od številnih dejavnikov – velikosti, vsebine, števila udeležencev, govorca … Promocija večjih seminarjev se zagotovo začne že nekaj mesecev prej. Preden se lotite promocije, je treba zastaviti oglaševalske cilje, kanale oglaševanja in proračun. Pri tem je pomembno, da upoštevate ciljno skupino oz. ljudi, ki jim je seminar namenjen.

5. SEMINARJI S POZORNOSTJO DO UDELEŽENCEV

Majhne stvari lahko naredijo velik vtis. Pa čeprav je to le brezplačna kava ali sadje, posladek med odmorom, brezplačni izobraževalni material ali promocijska darila za udeležence. Poskrbite, da se bodo udeleženci seminarjev počutili dobro in sprejeto in predvsem, da bodo poleg znanja dobili tudi edinstveno izkušnjo.

Seminar
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.