5 načinov, kako povečati prepoznavnost blagovne znamke

Oblikovanje
2.marec, 2020

Načinov, kako povečati prepoznavnost blagovne znamke, je veliko. Za vas smo izbrali 5 aktualnih in učinkovitih korakov, s katerimi lahko prepoznavnost blagovne znamke dvignete na višjo raven.

Izboljšajte SEO z relevantnimi ključnimi besedami

SEO (search engine optimisation) oz. po slovensko optimizacija strani za spletne brskalnike se morda sliši kot zelo zapletena zadeva, vendar jo je enostavno implementirati, predvsem pa je vitalna za večjo izpostavljenost blagovne znamke na spletu.

Z optimizacijo želimo doseči čim višjo uvrstitev v spletnih brskalnikih, kot je Google. Kako izboljšati vidnost?

Raziščite ključne besede v vaši niši. To so besede, katere vaša ciljna publika išče na spletu, da najde spletne strani, kot je vaša. Ko spletno stran optimizirate za namene večje prepoznavnosti, je pomembno, da ne pozabite t. i. informativne ključne besede.

To so besede, katere uporabniki iščejo z namenom pridobivanja informacij. Ponavadi so to besedne zveze, ki se začnejo s kako, kaj je, najboljši načini za …

Npr. kako speči dobre palačinke?

Ta ključna beseda je za vaše podjetje relevantna, če npr. prodajate sestavine za palačinke, kuharske tečaje, pribor za pripravo palačink …

Z uporabo informativnih ključnih besed dosežete večjo uvrstitev na spletnih brskalnikih in posledično večjo prepoznavnost blagovne znamke.

Ko imate nabor najbolj relevantnih ključnih besed, je pomembno, da izdelate kakovostno vsebino, ki bo vsebovala prav te besede. Najbolj zanesljiv način je, da izdelavo vsebine prepustite izkušenemu tekstopiscu, lahko pa vsebine napišete tudi sami. Bodite pozorni na to, da vključite ključne besede v naslov, podnaslov in jedro besedila, prav tako v naslove slikovnega materiala.

Pozor: Ne nasičite spletne strani s ključnimi besedami, ampak pazite na ravnovesje med berljivostjo in uporabnostjo vsebin ter številom ključnih besed. Googlov algoritem tovrstno nasičenost prepozna in vas »kaznuje« z nižjo uvrstitvijo v iskalnem nizu.

Poslužite se nativnega oglaševanja

Nativno oglaševanje velja za najbolj nevsiljiv način oglaševanja. Za kaj pravzaprav gre? Nativno oglaševanje je oglaševanje, ki posnema podobo spletne vsebine na dani platformi oziroma se zelo dobro zlije z njeno vsebino.

Morda ste kdaj prebirali dnevne novice na kakšnem spletnem portalu in opazili članek, ki je izgledal popolnoma enako kot vsi ostali, samo da je nekje droben tisk opozarjal, da gre pravzaprav za oglas oz. sponzorirano vsebino. Temu pravimo nativno oglaševanje in je odličen način večanja prepoznavnosti blagovne znamke.

Poleg nevsiljivosti so oglasi nadgradljivi in zlahka se jih prilagodi tako, da prenesejo želeno sporočilo naši ciljni publiki. V letu 2020 se samo v ZDA pričakuje kar 20,2-odstotni porast porabe sredstev za nativno oglaševanje oz. 52,75 milijarde ameriških dolarjev za tovrstne oglase v enem samem letu.

Partnerstvo z vplivneži oz. influencerji

Če se vaše podjetje še ni odločilo za takšen način oglaševanja, je zadnji čas, da skočite na vlak. Trenutno je to najhitreje rastoči segment oglaševanja za pridobivanje novih strank, Instagram pa najhitreje rastoče družbeno omrežje.

Raziskave so pokazale, da ljudje bolj zaupajo nasvetom in priporočilom vplivnežev kot tradicionalnim oglasom in celo priporočilom znanih osebnosti. S pojavom orodij kot so Upfluence, Traackr in Awario je danes lažje kot kadarkoli prej poiskati in vzpostaviti kontakt z influencerji v vaši niši oziroma panogi, orodja pa tudi omogočajo spremljanje različnih metrik, da vidite, ali vloženi denar dosega želene rezultate.

Podcasti

Leto 2019 je bilo prelomno za podcaste. Število izdanih podcastov je v primerjavi s prejšnjih letom zraslo za 27 %. Podcasti ponujajo možnost vzpostavitve partnerstva vaše blagovne znamke s snemalci podcastov, ki so pravzaprav drugačna vrsta influencerjev, ki delujejo na nekoliko drugačen način in na drugih platformah.

Uspešni podcasterji pritegnejo svoje poslušalce s svojimi unikatnimi osebnostmi in najrazličnejšimi temami, o katerih govorijo sami ali pa s svojimi gosti. Ljudje poslušajo podcaste med vožnjo v in iz službe, med opravljanjem hišnih opravil, kadar sprehajajo psa … So odličen način za izobraževanje o različnih temah ali pa služijo kot razvedrilo, velika večina poslušalcev pa jih vključi v svojo dnevno ali tedensko rutino.

S tovrstnim oglaševanjem dosežete ciljno publiko v zelo intimnem trenutku, saj so zelo pozorni na temo, ki jih zanima, hkrati pa imajo čas za refleksijo o povedanem. Ravno pravšnji trenutek, da jih seznanite z vašo blagovno znamko.

Zaradi povezanosti s temo in tudi pozornosti so oglasi na tovrstnih kanalih bolj učinkoviti od npr. oglasov na družbenih medijih, kjer vlada borba različnih vsebin, ki se grebejo za posameznikovo pozornost. Preden se odločite za oglaševanje na podcastih, je pomembno, da dobro raziščete vsebine podcastov in najdete tiste, ki so relevantne za vašo nišo. Nastop vašega oglasa načrtujte skupaj z ustvarjalcem na tistih delih podcasta, ki bodo poslušalcu najbolj zanimivi in napeti. Če se bo vaš oglas pojavil samo na začetku posnetka, ga bodo poslušalci mnogo enostavneje prevrteli.

Podcasti blagovna znamka oglaševanje izobraževanje

Ustvarite infografiko za deljenje na družbenih omrežjih

Deljenje je na družbenih omrežjih zelo pomemben vidik doseganja nove publike. Veliko število delitev vaših vsebin omogoča, da vaše vsebine vidi veliko število ljudi, ki niso vaši sledilci.

To je odlična priložnost, da na organski način dosežete veliko število ljudi, še posebej v času, ko vsa družbena omrežja nenehno spreminjajo in prilagajajo svoje algoritme.

Eden najboljših načinov za doseganje velikega števila delitev so infografike. Infografika nam omogoča, da s pomočjo grafičnih elementov naredimo neprivlačne, suhoparne podatke zanimive za obiskovalce.

Infografike so vizualno privlačne, enostavne za razumevanje in veliko bolj zabavne za branje od navadnih člankov, kjer podatki niso predstavljeni s pomočjo infografike. Naši možgani obdelajo vizualne informacije 60.000-krat hitreje od navadnega besedila, zato tudi blogi, ki vsebujejo slike, dosežejo večji engagement bralcev kot blogi brez slikovnega gradiva.

Z uporabo orodij kot so Piktochart lahko zelo enostavno ustvarite zanimive vsebine, ki je relevantna za vašo nišo in jo pošljete na digitalni potep, kjer bo vse mimoidoče seznanila z vašo blagovno znamko. Bodite pozorni le, da vaša infografika vsebuje informacije, ki so za bralca na kakršenkoli način koristne.

Infografike vizual enostavno razumevanjepovečati prepoznavnost blagovne znamke

 

Bodite na tekočem

Prijavite se na e-novice

Ne zamudite številnih zanimivih in aktualnih tem, koristnih nasvetov in strokovnih člankov s področja oglaševanja.