Reference
Dogodki

HARTMANN v Sloveniji že 20 let

Paul HARTMANN Adriatic d. o. o.

Blagovna znamka:

Paul HARTMANN

Elementi:

organizacija in izvedba dogodka, kreativna zasnova, grafično oblikovanje, PR, video

Blagovna znamka:

Paul HARTMANN

Elementi:

organizacija in izvedba dogodka, kreativna zasnova, grafično oblikovanje, PR, video

Hartmann je podjetje z več kot 200-letno zgodovino in bogato tradicijo, katerega osnovno poslanstvo se odraža v sloganu »Naprej k zdravju« in svojo zavezo uresničuje vsak dan. Podjetje je prepoznavno po visokokakovostnih in tradicionalnih medicinskih pripomočkih s področja inkontinence, oskrbe ran, zaščite sebe in okolice, dezinfekcije ter nadzora temperature in krvnega tlaka.

Izziv

Ob 20-letnici prisotnosti na slovenskem trgu zasnovati kreativno zgodbo in organizirati svečani dogodek, ki skozi retrospektivo mejnikov podjetja Hartmann pričara nepozabno doživetje in izkušnjo za poslovne partnerje in zaposlene.

Sprehod iz preteklosti v prihodnost

VTISI IN DOŽIVETJA

V okviru praznovanja 20. obletnice prisotnosti podjetja Paul Hartmann na slovenskem trgu smo kreativno zasnovali in v celoti organizirali gala dogodek za ključne poslovne partnerje in zaposlene, ki je potekal v svečanih prostorih Ljubljanskega gradu.

Kreativna ideja se je v prvi vrsti napajala iz zgodbe o uspehu matičnega podjetja, hkrati pa se je dodobra dotaknila tudi mejnikov in polja delovanja slovenske filiale. V prostorih smo poustvarili sprehod skozi presunljivo zgodovino podjetja in njegovih mejnikov.

Celoten prostor je napajala časovno premočna mešanica zgodovinskih utrinkov, sedanjih stvarnih dogajanj in prihodnosti podjetja. Dogodek je bil subtilno razdeljen na tri dele, ki so se med seboj povezali v kronološko celoto; sprejem gostov in sprehod skozi zgodovino, programski del z viškom v obliki plesne točke baletnikov, ki so skozi govorico plesa predstavili zgodbo podjetja, predstavitveni video ter druženje po uradnem programu, navdihnjeno s prihodnostjo podjetja.

Izdelava videa_Agencija Vodik
KOVAČNICA IDEJ

Predstavitveni video

V okviru programa dogodka smo zasnovali 10-minutni videospot, ki kronološko podaja ključne mejnike matičnega podjetja Paul Hartmann, hkrati pa se zgodba naveže tudi na razvoj podjetja v Sloveniji in razloži trenutno delovanje podjetja v okviru štirih oddelkov, ki tvorijo jedro ponudbe, kot so profesionalne sistemske rešitve s področja inkontinence, diagnostike, razkuževanja, zaščitne opreme in oskrbe ran. Video se skozi atraktivno zgodbo sprehodi iz preteklosti v sedanjost in se ozre proti svetli prihodnosti.

KOVAČNICA IDEJ
Oblikovaje vabila

Oblikovanje podpornih tiskovin in prireditvenega prostora

Za dogodek smo oblikovali lična vabila, ki so izžarevala zgodbo dogodka, ter interierne materiale za prireditveni prostor. Za oblikovane materiale so bili uporabljeni posebni formati papirja in visokokakovosten tisk.

Izjava naročnika

Dogodek je bil idejno super zastavljen, skupaj z našimi partnerji smo zares proslavili pomemben mejnik.

Sanja Ivanović
Vodja marketinga, Paul Hartmann Adriatic d.o.o.
Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje