Blaginja: Medicinski pripomočki na enem mestu
Zasnova in razvoj spletne trgovine, spletno oglaševanje in SEO optimizacija.
Farmedica d.o.o.
digitalno oglaševanje, tekstopisje, oblikovanje
Farmedica d.o.o.
digitalno oglaševanje, tekstopisje, oblikovanje
V Farmedici se osredotočajo na zdravila in zdravila brez recepta ter na prehranske dodatke, namenjene samozdravljenju. Zavzemajo se za uvajanje učinkovitih rastlinskih zdravil, ki lahko predstavljajo tudi osnovno terapijo. Njihov cilj je dobro obveščanje o učinkih in opozorilih pri uporabi rastlinskih zdravil, da bi uporabniki lahko zdravila uporabljali pravilno in varno. S tem želijo širiti koristna znanja o samozdravljenju z naravnimi zdravili in zdravem načinu življenja.
V daljšem obdobju na družbenem omrežju Facebook oglaševati vse blagovne znamke, ki jih zastopa podjetje, ter optimizirati oglase s stalnim testiranjem učinka.
Za podjetje Farmedica aktivno oglašujemo na Facebooku, kjer pripravljamo učinkovite oglase za več proizvajalcev, med njimi za A.Vogel, Bionorico, Engelhard in Dr. Steinberger.
Pri kreiranju in optimizaciji oglasov uporabljamo metodologijo A/B-testiranja, kjer med drugim testiramo sporočila, format oglasov, vizualizacije in ciljne poti (distribuiramo izobraževalne in produktne oglase). Verzija A je osredotočena na predstavitev simptomov, kjer nudimo uporabne informacije, ki pomagajo razumeti uporabnikovo stanje in ga povezujejo z izdelkom ali rešitvijo, medtem ko je verzija B osredotočena na sam izdelek, s čimer želimo uporabnike prepričati o njegovi uporabnosti.
Pri oglaševanju na Facebooku in Instagramu smo se posebej posvetili tudi izobraževalnim vsebinam, ki so zbrane na spletnem mestu. Rezultati so bili nadvse spodbudni tako kar se tiče stroškov na klik in podaljšanih sej kot tudi zmanjšanja stopnje odboja glede na siceršnje povprečje spletnega mesta. Družbena omrežja so se na splošno izkazala kot odličen kanal za odpiranje tabu tem, kot so težave s prostato. Vsebina je sprožila pozitiven odziv in debato, ki se sicer ne bi odprla. Odziv na tovrstno vsebino je ponudil priložnost za oglaševanje testa za prostato, ki uporabniku s pomočjo vprašalnika na spletnem mestu avogel.si poda informacijo o stanju njegove prostate, hkrati pa rezultati pomagajo farmacevtom svetovati obiskovalcu v lekarni.
Glede na podatke posameznih oglaševalskih akcij prilagajamo naslednje korake in namenimo več sredstev tistim oglasom, ki bolje sledijo zastavljenim ciljem ter ključnim indikatorjem uspešnosti. Na podlagi zmagovalnih oglasov ustvarjamo nove.
Spremljamo tudi ključne metrike, kot so stopnja odboja, čas trajanja seje in druge, da lahko analiziramo učinkovitost kampanje in jo po potrebi prilagodimo. Naš stalni izziv je, kako na družbenih omrežjih uspešno predstaviti težave (simptome) in rešitve z izobraževalno vsebino. To nam sedaj uspešno uspeva.