HARTMANN v Sloveniji že 20 let
Kreativna zasnova in izvedba dogodka, grafično oblikovanje, PR, video.
Merck
kreativna zasnova, organizacija in izvedba dogodka, grafično oblikovanje
Merck
kreativna zasnova, organizacija in izvedba dogodka, grafično oblikovanje
Merck je mednarodno znanstveno in tehnološko podjetje, ki odkriva in razvija unikatno znanje v zdravstvu in pri novih izdelkih na področju kemije in biofarmacije. Že 350 let zavzeto težijo k odkrivanju različnih poti za izboljšanje življenja drugih.
Ob 350. obletnici za podjetje Merck za njihove zaposlene in poslovne partnerje zasnovati in organizirati svečano praznovanje te visoke obletnice na Fužinskem gradu v Sloveniji ter v muzeju Mimara na Hrvaškem.
Pri kreativni zasnovi smo izhajali iz Merckovega modela štirih dimenzij radovednosti, ki so ga razvili skupaj z vodilnim strokovnjakom za področje psihologije dobrega počutja, radovednosti, mentalne prožnosti in družbenih odnosov ameriškim profesorjem Toddom Kashdanom. Po njegovi raziskavi in tezi je radovednost sestavljena iz želje po raziskovanju, odprtosti do drugačnih idej, odpornosti proti stresu in kreativnosti pri reševanju problemov.
Na dogodku smo radovednost pri povabljencih vzbudili s skrivnostno steno, pri kateri so pokukali v režo in preverili, kaj se skriva v njej, pozvonili na zvonček in počakali, kaj se zgodi. Na koncu pa so z roko segli v skrivnostno režo in prejeli presenečenje.
Voditeljica je nato zbrane goste popeljala skozi štiri dimenzije radovednosti, saj je radovednost vedno bila in bo ostala ključna gonilna sila napredka in razvoja podjetja Merck.
Prva dimenzija je kreativnost, ki je vsekakor značilna za ustanovitelja družinskega podjetja Merck Friedricha Jacoba Mercka, ki je obiskal goste (v preobleki igralca Matjaža Marinča) in jih popeljal v bogato zgodovino podjetja, ki sega v leto 1668.
Drugo dimenzijo radovednosti – odpornost proti stresu – je s svojim nastopom prikazala plesalka.
Gostujoča pevka je s petjem nakazala tretjo dimenzijo radovednosti – odprtost.
Četrto dimenzijo radovednosti – željo po raziskovanju – pa so gostje spoznavali v kulinarični izkušnji, v okušanju in raziskovanju nenavadnih kombinacij, ki jih je pripravil catering.