NAROČNIK: Merck Slovenija in Hrvaška
BLAGOVNA ZNAMKA: Merck
ELEMENTI: kreativna zasnova, organizacija in izvedba dogodka, grafično oblikovanje
LETO IZVEDBE: 2018
Ob 350. obletnici podjetja Merck smo z visokim spoštovanjem do podjetja, ki je še vedno v družinski lasti, za njihove zaposlene in poslovne partnerje pripravili svečano praznovanje te visoke obletnice na Fužinskem gradu v Sloveniji ter v muzeju Mimara na Hrvaškem.

Radovednost – sila napredka in razvoja
Pri kreativni zasnovi smo izhajali iz Merckovega modela 4 dimenzij radovednosti, ki so ga razvili skupaj s profesorjem Toddom Kashdanom. Po njihovi raziskavi je radovednost sestavljena iz želje po raziskovanju, odprtosti do drugačnih idej, odpornosti na stres in kreativnosti pri reševanju problemov.
Na dogodku smo radovednost pri povabljencih vzbujali s skrivnostno steno, pri kateri so pokukali v režo in preverili, kaj se skriva v njej, pozvonili na zvonček in počakali, kaj se zgodi. Na koncu pa so z roko segli v skrivnostno režo in prejeli presenečenje.
Dimenzija radovednosti
Voditeljica je zbrane goste popeljala skozi štiri dimenzije radovednosti, saj je radovednost vedno bila in bo ostala ključna gonilna sila Merckovega napredka in razvoja. Prva dimenzija je kreativnost, ki je vsekakor značilna za ustanovitelja Friedricha Jacoba Mercka, ki je obiskal goste (v preobleki igralca Matjaža Marinča) in jih popeljal v bogato zgodovino podjetja, ki sega v leto 1668. Drugo dimenzijo radovednosti – odpornost na stres – je s svojim nastopom prikazala plesalka. Gostujoča pevka je s petjem nakazala tretjo dimenzijo radovednosti – odprtost. Četrto dimenzijo radovednosti – željo po raziskovanju – pa so gostje spoznavali v kulinarični izkušnji, v okušanju in raziskovanju nenavadnih kombinacij, ki jih je pripravil catering. Prijetno druženje zaposlenih s poslovnimi partnerji se je zaključilo s slavnostnim razrezom torte.







Praznovanje radovednosti ob 350 letih delovanja družbe Merck.