5 minut branja

E-mail marketing: kako napisati učinkovit e-mail?

Kakšna je skrivnost dobrega e-mail marketinga, ki pritegne prejemnika k branju? Ne glede na to, katero platformo za pošiljanje mailingov uporabljate, ko pride do pisanja učinkovitih e-sporočil, veljajo za vse platforme podobna pravila. Preberite, kaj morate upoštevati.

1. Bodite osebni

Pri pisanju e-sporočila razmišljajte tako, kot da pišete sebi. Kaj bi vas pritegnilo in kaj bi želeli vedeti? Ne bojte se biti sproščeni ali malce zabavni, osebni odnos poveča možnost za interakcije in konverzije, medtem ko lahko preveč uradna besedila hitro odvrnejo pozornost. Nikar pa ne pretiravajte, saj je tanka meja med osebnim pristopom in neprimernim pisanjem. Dovolj osebno bo že naslavljanje z imenom v nagovoru ali tikanje, izogibajte pa se slengu in narečju. Seveda pa je to vedno odvisno, komu e-sporočilo pošiljate oz. kdo je vaša ciljna skupina. Na primer, za e-mail marketing poslovnim partnerjem boste uporabili bolj uradni pristop kot pri e-mail marketingu mladim mamicam.

2. E-mail marketing se začne že v nabiralniku

Najverjetneje poznate, ko zjutraj odprete spletni nabiralnik, v njem pa vas čaka ogromno promocijske pošte? Katero odprete in katero izbrišete? Najverjetneje v oči pade tista, ki izstopa po nagovoru. Zato sta »zadeva« in »opis« pošte zelo pomembna, še posebej takrat, ko nekoga nagovarjate prvič. Uporabljajte domiselna in jasna sporočila, ki vzbujajo radovednost in pritegnejo k branju in odpiranju e-sporočila. Na kratko povejte, kaj lahko pričakujejo v e-sporočilu, za popestritev lahko uporabite tudi primerne emojije, vendar nikar ne pretiravajte z njimi.

Pozdravni e-maili

3. Napišite targetirana, kratka in jasna sporočila

Po podatkih Statiste se vsak dan pošlje okrog 269 milijard elektronskih sporočil. Če to omejimo na razviti svet, prejme vsak uporabnik v povprečju kar 68 e-mailov na dan! Pri takšni količini je težko ohraniti pozornost, ljudje ne maramo brati dolgih in nepreglednih sporočil, zato bistvo povejte na kratko in jedrnato, vendar domiselno. Pri tem sta najpomembnejša nagovor in prvi stavek v e-mailu. Dolžina e-mailu naj ne bi presegala 20 vrstic teksta oz. 200 besed. Če je mogoče, določene stvari izpostavite v slikah, videih in povezavah do spletne strani. Ne pozabite tudi na zakjuček oz. pozdrav.

Jasna sporočila

4. Ne spreglejte podrobnosti

E-mail marketing skriva veliko podrobnosti, ki so še kako pomembne. Recimo, ali je vaše sporočilo prilagojeno za branje na mobilnih napravah? Ali imate pravilno dodane vse povezave? Razmislite, katere informacije lahko namesto v tekstu raje izpostavite v slikah. Uporabljajte maksimalno tri različne tipe pisav in tri različne barve, kar je preveč, je lahko moteče. Uporabljajte standardne pisave, ki jih prepozna vsak brskalnik. Preverite, če so velikosti fotografij ustrezne za prikazovanje na vseh napravah oz. da niso prevelike. Ne pozabite dodati pomembnih kontaktov, kot so povezava na spletno stran, e-naslov in vtičniki za družbena omrežja. Prav tako vključite možnost odjave od sporočil.

5. Pošiljajte mailing ob pravem času

Raziskave kažejo, da najboljše rezultate dobivajo e-maili, ki so poslani v torek in četrtek med 9. in 11. uro ter 13. in 15. uro. Najslabši dnevi za pošiljanje e-maila so sobota, nedelja in ponedeljek. Univerzalnega recepta, kdaj poslati pošto, ni. Ti podatki vam lahko služijo kot smernice za vašo e-mail marketing strategijo. Predlagamo, da najprej dobro spoznate ciljno skupino, njihove navade in zanimanja ter spremljate odzive, testirate in sami vidite, kdaj imajo vaši e-maili najvišji click rate in open rate.

Čas pošiljanja e-maila

6. Izogibajte se napakam

Najpogostejše napake, ki se dogajajo pri pisanju e-maila, so pravopisne napake. Preden kliknete gumb pošlji, obvezno preglejte tekst (poskrbite za lekturo) in poiščite morebitne napake, ki lahko negativno vplivajo na vaš ugled. Takoj za pravopisnimi napakami so oblikovne napake, na primer preslaba resolucija fotografij, prevelike fotografije in posledično počasno odpiranje e-maila, napačne povezave … Preden pošljete e-mail, ga vedno obvezno testirajte.

Call Now ButtonPokličite nas
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.