Zanimive vsebine na Instagramu in kako jih ustvariti

Spletno oglaševanje
9.oktober, 2019

Instagram velja za vodilno aplikacijo, ko gre za deljenje slik in video posnetkov med uporabniki, saj omogoča, da je objava vsebin med uporabniki hitra, enostavna in zabavna. Vendar lahko zaradi navidezne preprostosti zmotno razumemo delovanje platforme ter tako ne izkoristimo vseh njenih potencialov. Problem nastane, ko ne objavljamo drugim uporabnikom zanimive vsebine na Instagramu.  Iz tega razloga je dobro vedeti, kakšne vrste objav so primerne za Instagram, kaj naredi vsebino bolj opazno in kateri so načini, ki omogočajo, da se poveča organski doseg naših objav.

ZANIMIVE VSEBINE ZA VSE CILJNE SKUPINE

Uporabniki Instagrama so v veliki meri mlajše generacije – uporablja ga več kot polovica oseb, mlajših od 30 let, zato je pomembno, da na mediju ponujamo kakovostno vizualno vsebino, ki vsebuje elemente duhovitosti, kreativnosti ter unikatnosti. Da dosežemo pozitiven odziv sledilcev, mora biti vsebina relevantna, kar pomeni, da so objave prilagojene mediju, izpolnjujejo pričakovanja v povezavi z našo blagovno znamko ter jim predstavljajo dodano vrednost.

KAKŠNE VRSTE OBJAV SO PRIMERNE ZA INSTAGRAM TER KAJ NAREDI VSEBINO BOLJ OPAZNO?

Čeprav Instagram na prvi pogled ne deluje kot medij, kjer bi lahko pridobivali nove stranke ali jih celo pripeljali v našo trgovino, ima z ustreznimi komunikacijskimi prijemi med uporabniki, ki prepoznajo našo edinstvenost, neprecenljivo vrednost. Najbolj pomembno pri tem je dobro razumevanje naše ciljne skupine, saj lahko edino s posamezniku ustreznimi objavami pritegnemo njegovo pozornost ter mu pokažemo, da nam zanj ni vseeno. »Kako torej začeti svoj prvi brezplačni poslovni Instagram profil?«

ig_vsebina_infografika1

1. INSTAGRAM STORIES

Najnovejša in zelo uspešna funkcija Instagrama je Instagram Stories, ki po deljenju vsebin zelo močno spominja na Snapchat. Omogoča nam zelo hitro objavo slik ter video posnetkov, za katere je priporočljivo, da se jih pred objavo grafično uredi ter doda animacije. Te vrste objav dodajo objavljeni vsebini spontanost ter umetniški vtis, hkrati pa omogočajo neposreden poziv k dejanju ter predstavitev izdelka ali storitve, promocijo dogodkov, predstavitev novosti itd.

2. SLIKE Z BESEDILOM OZ. MOTIVACIJSKIM SPOROČILOM

Razlog za popularnost Instagrama je prav v kakovostni vizualni vsebini, ki jo ponuja, zato je potrebno, da delimo slike visoke resolucije, ki so po možnosti dodatno grafično obdelane s profesionalnimi programi, kot je Photoshop, s spletnim programom Canva za dodajanje besedil ali pa uporabimo zgolj filtre, ki nam jih ponuja Instagram.

Pri deljenju vsebine so se kot zelo učinkovite vsebine organizacij izkazale objave s krajšimi citati oz. navdihujočo noto, zanimive fotografije vsakdana uslužbencev, fotografije kulture podjetja, tako zunaj kot znotraj poslovnih prostorov itd. Za vse fotografije, ki jih objavljamo, pa mora veljati, da so zanimive, da vsebujejo zgodbo, popularne teme ali humor ter da bodo na ta način pritegnile pozornost sledilca.

Spodaj v besedilu mora slika vsebovati krajši opis z dodanimi smeški ter hashtagi. Priporočljivo je, da se tudi oblike opisov od slike do slike razlikujejo ter da naredimo tudi samo besedilo zanimivo ter nepredvidljivo. Časovno in vsebinsko primerno razporejeno naj opisi vsebujejo tudi pozive k dejanju, kot sta npr. preusmeritev na profil s povezavo do naše spletne strani ali dopis kode za posebne ugodnosti.

V enem izmed prejšnjih člankov smo pripravili nasvete za lepše Instagram fotografije.

3. UPORABA HASHTAGOV IN OZNAČITEV LOKACIJE IN OSEB

Za boljše deljenje ter pridobivanje novih sledilcev je obvezna tudi uporaba hashtagov (ključnikov) ter označitev lokacije in oseb na sliki. To omogoča, da imajo objave večjo izpostavljenost ter možnost, da se jih lažje odkrije med brskanjem. Pri tem je priporočljivo, da so hashtagi krajši, kreativni, popularni v družbenem omrežju, da opisujejo sliko ter da jih objava ne vsebuje več kot 5–10.

4. INFLUENCERJI OZ. VPLIVNEŽI

Pri izgradnji blagovne znamke na Instagramu je koristno, da identificiramo potencialne vplivneže v panogi, ki bi nam s promocijo oz. prikazovanjem izdelkov v njihovih objavah prinesli dodatno prepoznavnost. Pri tem lahko uporabimo za merjenje uspešnosti posebne promocijske kode, ki nam omogočajo pregled nad učinkovitostjo. Za hitrejšo rast naše baze sledilcev lahko prav tako pridobimo informacije o naših konkurentih ter o tem, kdo so njihovi sledilci, saj obstaja velika verjetnost, da imajo podobna zanimanja ter da bodo naše objave relevantne tudi za njih.

5. PONOVNE OBJAVE TER SPREMLJANJE AKTIVNOSTI SLEDILCEV

Dobro je, da se aktivno vključimo v skupnost na Instagramu, da upravljamo profil dnevno ter se pri tem aktivno pridružimo pogovoru s sledilci, saj na ta način gradimo odnos s potencialnimi strankami, hkrati pa to naredi naš račun veliko bolj opazen. Deljenje zanimivih slik naših strank je torej eden izmed odličnih načinov, da pokažemo sledilcem, da cenimo njihovo mnenje.

ig_vsebina_slika1

6. VIDEO OBJAVE

Na družbenih omrežjih so video posnetki med uporabniki postali izjemno popularni, prav tako to velja za Instagram. Za objave je dobro, da je video vsaj relativno dobro posnet ter grafično obdelan z dodanimi napisi o sami tematiki. Primerna dolžina posnetka je 15–60 sekund, pri čemer je pomembno, da je vsebina zanimiva ter ponuja sledilcu dodano vrednost.

7. POVEZAVA DRUŽBENIH MEDIJEV TER PRIKAZOVANJE OBJAV NA SPLETNI STRANI

Da bodo naše vsebine lažje dosegljive širši javnosti ter bomo imeli več možnosti, da sledilci odkrijejo naš Instagram račun, moramo vse družbene medije, na katerih delujemo, povezati med seboj. Za hiter dostop do našega računa je zelo dobrodošlo tudi, da na dno spletne strani dodamo ikono s povezavo ter da objave prikazujemo tudi na spletni strani.

Bodite na tekočem

Prijavite se na e-novice

Ne zamudite številnih zanimivih in aktualnih tem, koristnih nasvetov in strokovnih člankov s področja oglaševanja.