NAROČNIK: Ljubljanske mlekarne
BLAGOVNA ZNAMKA: Alpsko
ELEMENTI: kreativna zasnova nagradne aktivnosti, slogan, grafično oblikovanje POS materiala, kreativna zasnova impresivne dodatne izpostavitve
LETO IZVEDBE: 2018
S pripravo komunikacije nagradne aktivnosti zbiranja točk za Alpsko smo pomagali razprodati lončke.
Za Ljubljanske mlekarne smo pripravili komunikacijo za program zvestobe, obenem pa tudi komunikacijo nove linije izdelkov Alpsko – polni in kremasti.

S sloganom »Zbiraj točke za alpske lončke« smo jasno sporočali mehaniko aktivnosti, jo usmerili neposredno na potrošnika in ga tako vključili v aktivnost. Kreativna zasnova materialov je sledila konceptu lončkov v alpskem okolju. Mehanika nagradne aktivnosti je bila zasnovana tako, da potrošniki zbirajo točke, ki so na izdelkih Alpsko – polni in kremasti. Za določeno količino zbranih točk so prejeli darilo – lonček, skledico, visok lonček.
Alpski kotički in razprodani lončki
Pripravili smo celotno komunikacijo na prodajnem mestu: wobblerje, dividerje, talno nalepko in totem ter zasnovo kreativne dodatne izpostavitve v obliki Alpskih kotičkov. Količina daril je pošla že pred koncem aktivnosti.




Aktivnost Zbiraj točke za alpske lončke je bila zelo uspešna, saj so lončki pošli že pred zaključkom. Morali smo jih celo ponaročiti, da so jih prejeli vsi sodelujoči.
Alenka Bernetič, vodja trade marketinga, Ljubljanske mlekarne