Reference
Komunikacija

LPP: Furam zate

LPP

Naročnik:

Ljubljanski potniški promet, d. o. o.

Elementi:

spletni video, družbena omrežja, plakati, zasloni na avtobusu, kreativna zasnova, grafično oblikovanje

Kreativna kampanja_agencija Vodik

Naročnik:

Ljubljanski potniški promet, d. o. o.

Elementi:

spletni video, družbena omrežja, plakati, zasloni na avtobusu, kreativna zasnova, grafično oblikovanje

Javno podjetje Ljubljanski potniški promet, d. o. o., skrbi za varen, zanesljiv in nemoten javni prevoz na območju celotne Mestne občine Ljubljana in v šestnajstih primestnih občinah.

Cilj podjetja je poskrbeti, da bi avtobus postal najboljša alternativa osebnemu avtomobilu, saj bi na ta način umaknili osebna vozila iz urbanih okolij in tako zagotovili zdravo okolje prihodnjim generacijam in učinkovito mobilnost.

Izziv

Ljubljanski potniški promet je želel predvsem mladim predstaviti delo voznika avtobusa na »kul« način in s tem izboljšati ugled delovnega mesta ter jih obenem privabiti medse kot nove sodelavce. Zato smo jim pripravili kreativno zasnovo na malce drugačen način.

Slogan in komunikacija

Za aktivnost smo zasnovali tudi slogan »Furam zate« ter oblikovali materiale za komunikacijo na družbenih omrežjih in avtobusnih zaslonih.

Promocijski video

Posneli smo video, kjer se je v glavni vlogi Boštjana, voznika avtobusa, preizkusil Goran Hrvaćanin. Le kdo bi bil primernejši za to vlogo kot Goran, ki je v očeh mladih »huda faca«, saj je ustvarjalec številnih humornih video uspešnic, med drugim celovečernega filma Pr’ Hostar. Tudi v tej vlogi je ostal zvest sebi in svojim humornim vložkom, s katerimi v videu ne skopari. Predstavi, kaj delovno mesto nudi, katere so njegove prednosti in zakaj je voznik avtobusa »kul« služba.

Video je na družbenih omrežjih požel ogromno pozitivnih odzivov. Projekt je nadvse uspel, saj je LPP medse privabil večje število sodelavcev, kot so pričakovali.

Izjava naročnika

Video je na družbenih omrežjih požel ogromno pozitivnih odzivov. S celotnim projektom smo bili več kot zadovoljni, saj smo medse privabili večje število sodelavcev, kot smo pričakovali. Ogromna zahvala za celoten projekt gre agenciji Vodik, ki je priskrbela kreativne rešitve in pomagala pri izvedbi projekta.

Mojca Mohar
Strokovna sodelavka za stike z javnostmi, LPP
Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje