Odnosi z javnostmi so več kot samo tiskovne konference, PR sporočila in pojavljanje v času krizne komunikacije. Odnosi z javnostmi so vse, kar načrtno komunicirate in česar ne komunicirate. Naša ekipa PR strokovnjakov je pri svojem delu vedno strokovna, profesionalna in upošteva etična načela. V kombinaciji s kreativnostjo in izkušnjami pa bodo poskrbeli, da bo vaše podjetje imelo v javnosti pozitiven prizvok.
Odnosi z javnostmi so preplet treh vrst vsebin
PLAČANE IN NEPLAČANE VSEBINE
Vse oblike plačanega pojavljanja v medijih, na primer PR članki in oglaševanje. Neplačane vsebine so tiste, ki jih mediji objavijo samostojno, zaradi zanimive vsebine.
UPORABNIŠKE VSEBINE
Vsa vsebina, ki jo ustvarijo sledilci – od govoric, objav na družbenih omrežjih, komentarjev na forumih, ocen na spletu ipd.
LASTNE VSEBINE
Vse neplačane vsebine, ki jih ustvarjate sami in imate nadzor nad njimi, na primer objave na spletni strani, družbenih omrežjih, tiskovne konference ipd.
ODNOSI Z JAVNOSTMI