3 nasveti za podjetja, kako od sledilcev do novih strank


Prišli smo do točke, kjer se vsi zavedamo pomembnosti socialnih omrežij in njihove uporabe v komercialne namene. Zato sedaj ni več potrebno posebej poudarjati pomena prisotnosti podjetij na tovrstnih mrežah. Ampak premik v razmišljanju podjetij in naraščujoča raba družbenih medijev sta s sabo potegnila tudi vsebinsko zasičenost le-teh. Tako naše časovnice izgledajo kot neskončna gora informacij, ki se z vsakim premikom navzdol le še podaljša in predstavlja nepregledno množico objav, ki so ena drugi na las podobne.

Ni več pomembno, da smo samo prisotni, s svojo vsebino moramo obiskovalcem ponuditi dodano vrednost, ki je kvalitetne narave. V prvi vrsti seveda delamo na brandingu in povečanju prepoznavnosti blagovne znamke, a če želimo doseči še kaj več, je potreben razmislek tudi o vsebini in kakovosti naših objav. Le tako bomo namreč izstopili iz množice in iz priložnostnih sledilcev naredili zadovoljne stranke, ki se rade vračajo.

Podobno so v zadnjem mesecu razmišljali tudi na spletnem portalu Ragan, ki je vodilni založnik na področju informacij o poslovni komunikaciji. Zato vam po vzoru najboljših predstavljamo tri koristne nasvete, ki bodo pripomogli k povečanemu obisku vaših strani na družbenih omrežjih in nenazadnje konverziji le-teh v stranke.

Untitled-1

Vir slike: PRdaily.com

1. Indetificirajte priložnosti za kvalitetno povezovanje z namenom povečanja prometa

V primeru zgrajene blagovne znamke, ki ima močno prisotnost na socialnih omrežjih in veliko število sledilcev, je najlažji način objavljanje vsebine direktno na spletno stran ali medij, kjer je število sledilcev zadostno, da se ustvari veliko prometa. A večina ne uživa takšnega razkošja, zato so pomembni drugačni prijemi.

Kliki na povezave na socialnih omrežjih so v očeh Googla visoko-kvalitetni, zato je pomembno, da poiščete vplivne uporabnike, ki so v vaši panogi/niši ter pregledate, kaj imajo za povedati. Poskušajte se povezati z njimi in doseči, da delijo povezavo do vaše vsebine ali spletne strani.

2. Ponudite razloge, da bodo kliknili na povezavo

Uporabniki se pogosto pritožujejo, da je vse preveč neprepričljive vsebine, zato dajte svojim sledilcem konkreten razlog, da bodo sledili vaši povzavi. Mnogo brand managerjev počne odlične stvari na svoji spletni strani, a ne uspejo iz preprostega razloga, ker objava ne izraža jasnega poziva k dejanju (»call-to-action«).

Pomembno je, da svojim sledilcem konkretno poveste, kar želite da naredijo – klik, nakup ali kakšna druga aktivnost. En način je, da vključite sliko, kar dokazano poveča število retweet-ov za 35%, a to ni dovolj. Poskusite tudi, da ne izdate vsega v sami objavi, temveč vključite element presenečenja. Tako bodo sledilci iz radovednosti sledili povezavi, a pazite, saj je linija med tem, da izdate preveč ali premalo, izredno tanka.

How to Get Attention newspaper headline promising advice and tips on getting good exposure and awareness through public relations, marketing or communication techniques

Vir slike: blogging.org

3. Skrbno izbirajte naslove, da boste vzbudili poželjenje

Večina brand managerjev ustvarja kvalitetno vsebino, ki pa pogoste ne doseže namena in tako ne pritegne pozorosti pravih oseb. Zato se ob kreiranju naslovov vprašajte, kako bi ga oblikovali, da boste ustvarili dodano vrednost v očeh relevantnih oseb – vaših strank. Vprašajte se, kdo so in kako bi jih direktno nagovorili, da se bodo brez težav prepoznali v naslovu.

Vedno obstaja več kot en način, da poveste določeno stvar, zato bodite pozorni na to, komu je vsebina namenjena in poskusite doseči zanimanje le-teh s tem ko ustvarjate unikatne naslovnice. Tako boste dosegli visoko kvalitetne povezave, ki kaj hitro pripeljejo prave ljudi do vaših produkotv ali storitev.

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS