7 načinov kako optimizirati Facebook oglas


Želite, da bi vaši Facebook oglasi prejeli več konverzij. Izpopolnite oglase s pomočjo 7 učinkovitih trikov, da bodo bili bolj privlačni uporabnikom ter pripeljali več strank na vašo spletno stran.

#1: Spremljajte opravljene konverzije

Odličen način za optimizacijo oglasov je spremljanje konverzij s pomočjo Facebook Pixla. Ta nam omogoča boljši vpogled v to kateri oglasi pripeljejo nove stranke na spletno stran.  Za več informacij si lahko preberete naš vodič o tem kako lahko namestite Facebook Pixel.

S tem ko namestimo Facebook Pixel lahko prav tako iz ciljanja izločimo osebe, ki so že obiskale vašo spletno stran oz. opravile konverzijo na določeni ponudbi, seveda v primeru, ko oglasi načrtno ciljajo nove stranke.

#2: Ne ciljajte preveč natančno

Preveč natančno targetiranje ima pogosto pripelje do tega, da je oglas prikazan zelo ozki skupini uporabnikov. Da bo ciljanje lahko učinkovito je potrebno paziti, da je naša ciljna skupina velika vsaj od 1000 – 2000 oseb. Ena bolj učinkovitih praks za povečanje ciljne skupine brez, da bi močno vplivali na samo natančnost je, da ciljni skupini povečamo starostni razpon.

Zelo dober način, da privabimo nove potencialne stranke je tudi s pomočjo orodja »Lookalike Audiences«, več o tem si lahko preberete v našem prejšnjem članku.

#3: Uporabite »Carousel« oglase

Facebook »Carousel« nam dovoljuje, da v en oglas vključimo kar 10 slik ali videov, vsak s svojimi podatki ter povezavami. To nam omogoča, da je objava bolj interaktivna ter da prikažemo našo zgodbo bolj kreativno. V povezavi z dinamičnim targetiranjem pa lahko zelo enostavno prikažemo več izdelkov hkrati osebam, ki so v preteklosti že pokazale zanimanje na naši spletni strani. Več o tem si lahko preberete v  članku o možnostih dosega naših izgubljenih strank.

Hkrati lahko »Carousel« uporabimo tako, da »kartice« uporabimo za prikaz ene velike slike, ki bo pritegnila posameznikovo pozornost, kot npr. ta oglas z nagradno igro.

#4: Analizirajte optimalne čase objav

S pomočjo podatkov, ki jih zbira Facebook o aktivnostih uporabnikov na vaši objavi lahko določite optimalni čas objave ter s tem povečate interakcijo in klike na objavo. Za dosledno razporejanje prikazovanja oglasov uporabite po meri pripravljen urnik objav, ki ga ponuja Facebook, v katerem lahko določite čase objav z največjim potencialom.

Več informacij kako tem bolje organizirati urnik objav lahko pridobite na sledeči povezavi.

#5: Testirajte različne slike

Slike so najpomembnejši element vsakega oglasa in glavni razlog, da uporabnik klikne na oglas. Uporabite presenetljive ter privlačne slike, ki bodo v uporabniku vzbudile zanimanje. Testirajte zelo raznolike slike in ugotovite katere prejmejo največ klikov in konverzij s pomočjo A/B testa.

Zelo priporočljivo je tudi, da na sliki raje prikažemo osebe, ki izdelek uporabljajo, kot samo izdelek. Z razlogom, da bo objava pritegnila večjo pozornost in ne bo izgledala, kot oglas.

Primer: Spodnja slika je dosegla velika boljše rezultate kot preostali dve.

#6: Ločite mobilno ter namizno oglaševanje

Z namenom, da bodo bili oglasi primerni mobilnim ali namiznim prikazom je priporočljivo, da za vsako napravo oblikujemo prilagojene objave, ceno prikaza, slike, besedilo, itd. Mobilne naprave pogosto prejmejo precej drugačen odziv na naš poziv k dejanju, zato je smotrno, da to upoštevamo pri pripravi oglasa.

#7: Testirajte cene prikazov

Različne strategije postavljanja cen imajo pomemben vpliv na učinkovitost oglasov. Testirajte različne načine določanja cene prikazov oglasa, da dobite boljši vpogled v to katera strategija bo pri najnižjih stroških prinesla največ konverzij.

Za več informacij o možnostih pri določanju cen oglasa si lahko preberete naslednji članek.

Fotografije: optinmonster.com, socialmediaexaminer.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS