Trendi spletne analitike v letu 2017


Za številna podjetja, spletna analitika predstavlja eno veliko poročilo. Podjetja uporabljajo podatke z njihove spletne strani, da vidijo, katere podstrani so priljubljene, spremljajo stopnjo obiskov na njihovi spletni strani in razumejo kako stranke na strani potujejo.

Toda z letom 2017 se bo vloga spletne analitike močno razširila. Uporabljala se bo tako za krepitev zunanje komunikacije, kot tudi za notranjo analizo.

Torej v letu 2017 bomo lahko opazovali podjetja:

1. Združiti spletno analitiko s tržno avtomatizacijo za vseobsegajoči 360⁰ pogled na stranko

Kaj to sploh pomeni? V preteklosti so se uporabniški ogledi spletne strani v veliki meri uporabljali za eno stvar v trženju – ustvariti osebno oglaševalsko kampanjo s pomočjo ciljne skupine. To pomeni, da če je nekdo obiskal spletno stran za “rdeče čevlje”, smo se potrudili, da so jih ti “rdeči čevlji” zasledovali povsod po internetu.

Zdaj bodo podjetja lahko uporabljala iskalno vedenje strank kot podatek, s katerim lahko spremenijo mnogo več stvari kakor samo oglaševalsko akcije. Preko združevanja analitičnih podatkov s tržno avtomatizacijo, bodo tržniki lahko uporabljali podatke iz več virov, da bi dosegli več ciljev trženja.

Na primer, podatki iz zapuščenega spletnega nakupovalnega vozička ne pomagajo le izboljšati ciljno skupino kampanje, temveč lahko izboljšajo tudi e-pošto, plačano brskanje in uporabnikovo izkušnjo brskanja spletne strani v prihodnosti.

Nato pa s sestavljanjem vseh pridobljenih podatkov, lahko podjetja proizvedejo “Profil univerzalnega obiskovalca”, ki bo vir podatkov o bodočih kupcih. To bo omogočilo podjetjem, da ravnajo z vsakim članom njihovega občinstva posamezno. Z imetjem tega profila bo ekipa lahko izbrala občinstvo ljudi, ki so si ogledali izdelke, ki niso na zalogi in jim jih oglaševala, ko bodo spet na voljo.

2. Združiti spletno analitiko z offline sistemi za nove vpoglede v poslovanje

Nenavadno je, da se medtem, ko večina podjetij uporablja podatke spletne strani le za izboljšanje njihove spletne izkušnje, redko najde eno, ki jih uporablja kot vložek za izboljšanje drugih, s spletom nepovezanih podatkov.

To bi lahko pomenilo, da z ogledi strani, preživetim časom na spletni strani, ali celo bounce rate-om določimo raven zanimanja potrošnikov za določen izdelek ali kategorije izdelkov. Tako lahko s pravimi podatki, izvedemo skupno analizo lastnosti proizvoda in koristi s spreminjanjem določenih kombinacij na spletni strani.

Ameriška letalska družba US Airways (zdaj American Airlines) je imela še posebej zanimiv primer uporabe svojih spletnih podatkov. Poleg zagotavljanja potovanja z letalom, je US Airways pomemben delež prihodka pridobival iz monetizacijskih podatkov partnerja Adara Media.

Toda medtem ko je v ZDA Airways že integriral svoj offline sistem za rezervacijo in program zvestobe baze podatkov, se je spletna strani družbe spreminjala tako pogosto, da so podatkom za spletno analitiko pogosto primanjkovali številni ključni podatki.

Z uporabo rešitve za upravljanje oznak (tag management solution) pa je US Airways navsezadnje močno izboljšal kvaliteto prenesenih podatkov spletne strani in dosegel letno donosnost naložbe v višini več kot 400%.

Torej …

V letu 2017 bo torej možno videti velike spremembe v tem, kako podjetja uporabljajo podatke svoje spletne strani. To se bo zgodilo z uporabo spletne analitike za izboljšanje svojega trženja prek okrepljene avtomatizacije in ponovnega pozicioniranja svoje spletne analitike za izboljšanje notranje analize.

In medtem ko so še vedno uporabni za bolj tradicionalna poročanja, se pridobljeni podatki lahko uporabijo za zagotavljanje večje vrednosti, tako interno, kot tudi za kupce.

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS