Ustvarite oglas na Instagramu s pomočjo Facebook orodij


1. Oglaševanje na Instagramu

Instagram je platforma, kjer se podjetja s pomočjo vizualnega prikaza zgodb predstavijo in povežejo s svojimi strankami. Oglasi na Instagramu veljajo za izjemno učinkovite, kar so potrdile tudi raznolike oglaševalske kampanje uglednih podjetij, ki so prinesle znatno povečan priklic oglasa v primerjavi z oglaševanjem na Facebooku.

K vse večji popularnosti Instagrama je pripomoglo tudi to, da je Instagram od leta 2015 podjetjem ponudil poslovni profil in možnost, da segmentirajo svojo ciljno skupino s pomočjo trženjskih orodij Facebooka, zaradi česar je veliko enostavneje doseči manjše in težje dosegljive ciljne skupine.

2. Instagram poslovni profil

Prisotnost podjetja na Instagramu postaja vse pomembnejša. Instagram poslovni profil dovoljuje, da se podjetje predstavi z unikatno vizualno zgodbo ter omogoči strankam, da lažje vzpostavijo kontakt. Podatki o podjetju bodo prikazani v dodatnih poljih v primerjavi z klasičnimi profili, kjer lahko podjetje doda informacije o kontaktu, spletni strani, lokaciji ter panogi podjetja.

Poslovni profil prav tako omogoča orodja s katerimi lahko podjetje znotraj aplikacije nadzira in ureja že objavljene oglase ter tako dobi boljši vpogled v razumevanje strank in načine ponovnega dosega.

Več informacij kako začeti svoj Instagram poslovni profilu si lahko preberete tukaj.

3. Oblike oglasov

  • Slikovni oglas. Podjetja lahko svojo zgodbo še vedno predstavijo na tradicionalen vendar zelo učinkovit način. Z unikatnimi slikami lahko navdihnemo uporabnike, da vidijo našo blagovno znamko tudi na bolj kreativen način.
  • Video oglas. Dodajte video oglase, ki bodo omogočili boljšo opaznost. Dolžina videov je do 60 sekund, ki so lahko postavljeni v ležeči ali pokončni obliki
  • »Carousel« oglas. Kreativni oglas, ki dovoljuje, da lahko prikažemo zgodbo s pomočjo večjega števila slik hkrati, po katerih se lahko premikamo s pomočjo »drsenja«.
  • Instagram Stories oglas. S pomočjo oglasov med zgodbami ostalih uporabnikov, ko je pozornost uporabnikov zelo visoka, lahko z videom ali sliko, ki ji dodamo povezavo do našega izdelka dosežemo visok ponoven priklic oglasa.

4. Kako ustvariti oglas na Instagramu?

Čeprav se bo vsebina prikazovala na Instagramu, se nastavitve, proračuni, termini ter kreacija oglasa naredi s pomočjo Facebook trženjskih orodij. Samo ustvarjanje oglasa na Instagramu je zelo podobno kot, če bi ustvarjali Facebook oglas in se razlikuje zgolj v nekaj nastavitvah. V tem članku bo predstavljeno kako narediti Instagram oglas s pomočjo orodja Facebook Ads Manager.

  1. Pojdite v Ads Manager
  2. Izberite cilj in ciljno skupino za vaš oglas
  3. Določite mesto kjer želite prikazovati oglas. Izberete lahko avtomatsko umestitev, kar pomeni, da bo oglas prikazan osebam na platformah za katere Facebook verjame, da bodo najbolj uspešne. Alternativno lahko ročno določite platforme, kjer želite prikazovati oglas.
  4. Določite proračun ter termine za vaš oglas.
  5. Izberite obliko. Če želite oglas v Instagramu prikazati med objavami lahko izberete med naslednjimi oblikami: vrtiljak, ena slika, en video ter diaprojekcija. V primeru, da želite oglaševati na Instagram Stories, pa lahko izberete zgolj med prikazom ene slike ali enega videa.

Pazite, da preden dokončate oglas dodate tudi Instagram račun, saj brez njega ne morete komentirati na objavi pod uporabniškim imenom podjetja.

5. Naredite oglas ustvarjalen

Zdaj je na vrsti, da izberete slike in video vsebine s katerimi boste navdušili uporabnike. Naredite opis dolg do 125 znakov, da bo v oglasu prikazano celotno besedilo. Oglasom prav tako dodajte primeren glede na objavo “call to action” gumb. Uporaba “Carousel” oglasov velja za odličen način, da pritegnete pozornost uporabnika. Več o njihovem delovanju in kako jih namestiti si lahko preberete tukaj

Za zelo preprosto in hitro izdelavo oglasa Instagram Stories obstaja spletno orodje StoriesAds, kjer lahko s pomočjo pred nastavljenih nastavitev ustvarite oglas zgolj v 2 minutah. Zelo pomembno je, da sliki dodamo tudi URL povezavo do izdelka pri katerem želimo povečati promet.

Za več informacij kako do zanimive vsebine na Instagramu si lahko preberete enega izmed naših prejšnjih člankov.

 

Fotografije: facebook.com, amazonaws.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS