Beauty box in izpostavitveno stojalo

dm drogeriemarkt

NAOČNIK: dm drogeriemarkt d.o.o.

BLAGOVNA ZNAMKA: dm drogeriemarkt

ELEMENTI: kreativna zasnova, grafično oblikovanje, direktni marketing

LETO IZVEDBE: 2020

Nakupovanje v dm drogeriemarkt poslovalnicah je praktično, udobno in vedno ugodno. Z obsežno paleto izdelkov najvišje kakovosti in prijaznim svetovanjem zaposlenih živi svojo filozofijo. Podjetje želi s svojim asortimanom zadovoljiti vse želje in potrebe svojih kupcev, zato jih vedno znova razvaja s posebnimi ponudbami in kampanjami, kjer izpostavlja najbolj trendovske izdelke. Ob posebnih priložnostih in akcijskih ponudbah pa kupce razvaja z darilnimi paketi s posebno ponudbo izdelkov.

IZZIV

Kreativna zasnova, grafično oblikovanje ter izdelava darilnega paketa in izpostavitvenega stojala za ličila, ki je v skladu s celostno grafično podobo podjetja. Ključnega pomena darilne škatle je bila tudi vsestranska uporabnost, ki bi bila namenjena za shranjevanje, izpostavitveno stojalo pa naj bi bilo namenjeno za večkratno uporabo.

Kreativna zasnova stojala

Navdih smo črpali iz lepotnega razvajanja predstavnic nežnejšega spola. Beauty izpostavitveno stojalo smo zasnovali po trendovskem izgledu, ki pritegne pozornost žensk, ki se ličijo in skrbijo za svoj videz. Barva stojala je v skladu s celostno grafično podobo naročnika.

Oblikovna zasnova sledi zlatemu rezu. Na kompaktno konstrukcijo stojala je nameščen lok, ki predstavlja zaokroženo celoto. Na loku so nameščeni okrogli elementi različnih dimenzij. Na enem izmed krogov je nameščeno ogledalo, ki na prodajnem mestu uporabnice vabi, naj preizkusijo ličila. Vložni podstavki za ličila so izdelani iz polipropilena, v katerem so v obliki zvezde izsekane želene dimenzije. Zvezdast izsek omogoča, da se polipropilen popolnoma prilega izdelku.

Kreativna zasnova darilne embalaže

Darilno embalažo za paket ličil smo zasnovali za vse, ki v prazničnem obdobju kupujejo darila. Zasnovali smo dve različici, ki se med seboj razlikujeta po ceni, barvi in vzorcih.

Dražja različica je oblikovana v zlatih in sivih odtenkih marmorja, z geometrijskim vzorcem na pokrovu in zapečatena z zlato pentljo. Cenejša embalaža je sorodna dražji in je odeta v igrive roza odtenke marmorja z dodatki zlate, na robovih se prepleta geometrijski vzorec v zlatih prazničnih odtenkih, zapečatena pa je s satenasto roza pentljo.

Direktni marketing

Stojalo je bilo postavljeno v vseh poslovalnicah dm drogeriemarkt, s sloganom “Zaokrožen izbor za vas’’ pa smo tako izpostavili celovitost ponudbe ličil na stojalu.

Beauty box je zajemal izdelke, ki jih vsaka ženska potrebuje za ličenje, v poslovalnicah dm pa je bil na voljo v omejenih izdajah. Na pokrovu paketa je jasno viden napis »Zate«, ki diskretno in osebno nagovarja prejemnico DM lepotnega paketa. Embalaža je zasnovana tako, da se lahko ponovno uporabi za shranjevanje različnih stvari.

Izjava naročnika

null

»Osvežili smo podobo posebnih stojal za ličila, na katerih so pozicionirana HIT ličila sezone. Na prodajnih mestih so stojala s svojo kreativno zasnovo pritegnila pozornost kupcev in so bila odlično sprejeta, predvsem pa smo s tem poskrbeli za večjo vidnost kampanje.«

 – Teja Kampuš, nabava in marketing, dm drogerie markt d.o.o.

 

Preverite, kakšno rešitev bi predlagali vam …