NAROČNIK: Ljubljanske mlekarne
BLAGOVNA ZNAMKA: Maxim
ELEMENTI: kreativna zasnova nagradne aktivnosti, grafično oblikovanje POS materiala, kreativna zasnova impresivne dodatne izpostavitve
LETO IZVEDBE: 2019
Pri oblikovanju kreativne zasnove za SMS nagradno igro sladoledov Maxim Premium smo navdih črpali kar iz glavne nagrade – počitnice za 2 osebi na Mauritiusu.

V barvah turkiznega morja
Vizualna podoba je poletno sveža, odtenki turkizne nakazujejo počitnikovanje na plaži ob turkiznem morju. Nagrade so prikazane v obliki počitniških razglednic. Poleg glavne nagrade so nagrade dvotedenskih žrebanj še: 20 x vikend paket za 2 osebi v Rimskih termah, 30 x vstopnica za kopanje za 2 osebi v Rimskih termah.

Na plaži mauritiusa
Pripravili smo celotno komunikacijo na prodajnem mestu z wobblerji, totemi in ovoji za skrinje ter zasnovo atraktivne kreativne dodatne izpostavitve v obliki Maximovega kotička na plaži Mauritius.


Z izvedenim smo zelo zadovoljni, kar kaže tudi zelo dober odziv na nagradno aktivnost. Maximovi kotički v trgovinah so bili zelo opazni in dobro sprejeti pri potrošnikih, ki so se z veseljem fotografirali na ležalniku na plaži sanjskega otoka Mauritius.
Darja Čad, strokovna sodelavka v trade marketingu, Ljubljanske mlekarne