NAROČNIK: Podravka
BLAGOVNA ZNAMKA: Gorenjka
ELEMENTI: kreativna zasnova, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, slogan, tiskani in spletni oglasi, POS material, citylighti
LETO IZVEDBE: 2017
Čokolada nudi užitek. Nudi trenutke sprostitve in uživanja, ki jih lahko doživimo sami s koščkom čokolade, lahko pa jo delimo tudi z drugimi. Za Gorenjkino linijo temnih čokolad Mistica Wellness smo pripravili novo celostno komunikacijsko platformo.

Nove čokolade Mistica Wellness
Gorenjka, slovenska proizvajalka čokolade in ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk z dolgoletno tradicijo, je vsem ljubiteljem temne čokolade ponudila novo linijo čokolad Mistica Wellness, saj je priljubljenost čokolad z višjim deležem kakava v porastu. Žlahtne temne čokolade Mistica Wellness vsebujejo 70 % najkakovostnejših kakavovih delov, obogatene pa so z inovativnimi dodatki. Trije novi okusi združujejo bogato aromo najkakovostnejšega kakava z vrhunskimi dodatki: Goji & maca; Konopljina semena & pomaranča ter Ingver & matcha. Za komunikacijo novih okusov Mistice Wellness smo pripravili celostno komunikacijsko platformo s sloganom »Moj košček dobrega« ter oblikovali tiskane in spletne oglase, POS material in citylighte. Komunikacija je namenjena vsem, ki brez slabe vesti uživajo v svojem trenutku in svojem koščku dobrega.
Košček dobrega
Za posamezne Gorenjkine linije čokolad – mlečno, temno in čokolade za kuhanje – smo pripravili tudi osveženo grafično podobo. Vsaka linija je predstavljena s svojim sloganom, barvno pasico z logotipom in vzorcem, ki spominja na tablico čokolade, ki ji manjka kakšen košček, košček dobrega. Za komunikacijo mlečne linije čokolad, kamor spada najbolj poznana Gorenjkina čokolada – čokolada s celimi lešniki – smo oblikovali slogan »Deli košček dobrega«, temne čokolade se komunicirajo pod sloganom »Moj košček dobrega«, čokolade za kuhanje pa s sloganom »Dodaj košček dobrega«. Cilj je bil, da vse tri linije čokolad povežemo pod okrilje Gorenjke, kar nam je s predlaganimi slogani tudi uspelo. Hkrati pa nismo opustili prvotnega slogana »Polna vsega dobrega«.



